آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی والیبال اعلام شد

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۴:۱۸
کد خبر: ۱۸۵۳۶۷
آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی والیبال اعلام شد
پزشک تیم ملی والیبال طی گزارشی توضیحاتی در خصوص مصدومیت بازیکنان ارائه کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی والیبال ایران تمرینات آماده سازی خود را از دهم فروردین ماه سال جاری آغاز کرد و این تمرینات زیر نظر کادر فنی با جدیت تمام در حال برگزاری است. 

افروزی در گزارشی در خصوص وضعیت مصدومیت بازیکنان تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد: در تمرینات هفته پیش شهرام محمودی دچار اسپاسم عضله شد که با یک روز درمان و استراحت رفع و به تمرینات تیم ملی بازگشت.

آرمین تشکری نیز در تمرینات تیم ملی با آسیب دیدگی تاندون کشککی روبرو شد و با یک روز استراحت و درمان طب سوزنی مراحل بهبودی را می گذراند.
 
علیرضا جدیدی به دلیل آسیب دیدگی زانوی راست به مدت دو روز استراحت کرد و دوباره به تمرینات تیم ملی بازگشت.

مجتبی میرزاجانپور دیگر مصدوم تیم ملی والیبال است که از دو هفته قبل از مصدومیت شانه راست رنج می برد، این ملی پوش کشورمان باید درمان سه هفته ای را دنبال کند که در هفته پیش دومین هفته درمان را سپری کرد و از این هفته تمرینات توپی را آغاز خواهد کرد.

علیرضا نادی که در رقابت های لیگ برتر والیبال سال 92 با مصدومیت زانو روبرو شده بود، از انجام عمل جراحی انصراف داد. به همین دلیل پزشک تیم ملی والیبال وی را به دکتر حسین زاده معرفی و نادی یک ماه است که تحت درمان های تخصصی و تمرینات بدنسازی قرار دارد. روند درمان علیرضا نادی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال مطلوب است و در صورت ادامه این روند این بازیکن می تواند تا یک ماه دیگر به شرایط مطلوب دست یابد.

فرهاد قائمی به مصدومیت از ناحیه کمر به مدت دو روز احتیاج به استراحت و درمان دارد و پس از آن می تواند مجددا به تمرینات تیم ملی بازگردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز