در تمرین والیبالیست‌ها صورت گرفت

تاکید کواچ بر رفع اشکال توپ‌گیری و سرویس بازیکنان

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۰:۰۶
کد خبر: ۱۸۸۸۴۴
تاکید کواچ بر رفع اشکال توپ‌گیری و سرویس بازیکنان
تمرین عصر دیروز ملی پوشان والیبال ایران در حالی برگزار شد که سرمربی کشورمان تاکید زیادی بر رفع اشکالات سرویس و توپ گیری بازیکنان داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بازیکنان تیم ملی والیبال ایران که صبح دیروز در سالن وزنه هتل محل اقامت خود در وارنا تمرین کار با وزنه داشتند، بعد از ظهر در سالن پالاس آو کالچر اند اسپورتس تمرین با توپ برگزار کردند.

در آغاز تمرین اسلوبودان کواچ دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و تاکید داشت که تعداد اشتباهات سرویس بازیکنان به خصوص پس از وقت های استراحت حریف کاهش می یابد. این نکته ای است که می بایست به آن توجه و بر طرف کرد.

کواچ نکاتی درباره توپ گیری و نحوه جایگیری بازیکنان برای پوشش مهاجمین بیان کرد و اشتباهات آنها را در دیدارهای تدارکاتی مقابل بلغارستان به آنها گوشزد کرد.

سرویس زدن بخش مهمی از تمرین را تشکیل داد. در بخش دیگری از تمرین بازیکنان به دو تیم مقابل هم تقسیم شدند و در یک بازی تمرینی توپ های توسط کواچ و چورا زده می شد را دریافت می کردند.

میلاد عبادی پور که پس از حل مشکل خروجی به جمع سایر ملی پوشان پیوسته بود، در این تمرین در کنار دیگر بازیکنان حضور داشت و تمرینی پرنشاطی را در کنار هم تیمی های خود انجام داد.

رحمان داودی که در بازی مقابل بلغارستان دچار گرفتگی کمر شده بود به تشخیص پزشک و فیزیوتراپ تیم تمرین نکرد و زیر نظر سیامک افروزی پزشک تیم ملی به مداوا پرداخت.

افروزی درباره وضعیت داودی گفت: این بازیکن مشکل خاصی ندارد و برای احتیاط بیشتر به او اجازه تمرین ندادیم و از فردا می تواند در کنار ملی پوشان تمرین کند.

موسوی هم که مصدومیت کهنه ای در ناحیه زانو دارد در تمرین فقط سرویس زد و از اواسط تمرین نیز زیر نظر افروزی و ساتی به تمرینات تخصصی خود برای بهبودی کامل پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز