تمرینات تیم ملی والیبال با تمامی بازیکنان پیگیری می‌شود

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۴:۱۹
کد خبر: ۱۸۹۰۱۴
تمرینات تیم ملی والیبال با تمامی بازیکنان پیگیری می‌شود
پزشک تیم ملی والیبال در خصوص وضعیت کلی مصدومیت بازیکنان تیم ملی گفت: در حال حاضر مصدومیت خاصی نداریم و عصر امروز هر پانزده بازیکنان با هم تمرین خواهند کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سیامک افروزی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص وضعیت مصدومیت بازیکنان تیم ملی گفت: رحمان داورری در عضلات پاراورتبرال ستون فقرات که دچار TRIGGER PIONT های متعدد شده و در وسط بازی دوم با بلغارستان به علت درد تعویض و تحت درمان با لیزر، طب سوزنی و فیزیوتراپی قرار گرفته است. در تمرین دیروز صبح که کار با وزنه بود به تمرینات تخصصی پرداخت و عصر نیز به صورت اختصاصی و جدا از تیم تمرین کرد. پیش بینی می شود که برای تمرین امروز عصر با آمادگی خوبی حاضر شود. 

وی درخصوص سیدمحمد موسوی سرعتی زن تیم ملی کشورمان اظهار کرد: موسوی دچار التهاب دو تاندون های زیر کشککی به صورت مزمن می باشد و به علت درد مجدد در این ناحیه از انجام پرش در تمرین عصر منع شد و فقط به زدن سرویس و برخی تاکنیک ها و همچنین تمرینات اختصاصی زانو ادامه داد. ولی امروز می تواند به صورت عادی تمرین کند.

وی ادامه داد: همچنین مصدومیت میرزا جانپور تقریبا به طور کامل درمان شده است و او در بازی دوم با بلغارستان بر اساس نظر آقای کواچ در ست دوم در ترکیب اصلی بازی کرد.

پزشک تیم ملی در خصوص عادل غلامی گفت: مصدومیت کمر عادل غلامی نیز در حدود 90 در صد بهبودی داشته و همچنان تحت درمان می باشد.

افزوری  گفت: بقیه بازیکنان تیم مشکل جدی مصدومیت ندارند و فقط برخی ها تحت درمان های جزئی می باشند و عصر امروز تمرین با کلیه نفرات با حضور پانزده بازیکن برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز