لیگ جهانی در شرایط سختی برگزار می‌شود

خوش‌خبر: ایتالیا، ایتالیا است، فرقی نمی‌کند

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۷:۰۳:۵۶
کد خبر: ۱۹۶۱۹۹
خوش‌خبر: ایتالیا، ایتالیا است، فرقی نمی‌کند
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقات والیبال این دوره از لیگ جهانی واقعا در شرایط بسیار سختی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقات والیبال این دوره از لیگ جهانی واقعا در شرایط بسیار سختی برگزار می شود و بازیکنان و کادر فنی در فشار زیادی را تحمل می کنند. ایتالیا، ایتالیا است و فرقی نمی کند.

امیر خوش خبر افزود: دو بازی در هر هفته و تنها پنج روز فاصله و مسافت های طولانی سفر شرایط بسیار سختی را برای همه تیم را فراهم کرده است اما ورزش حرفه ای اینگونه است و باید بازیکنان ایران با سیستم اینگونه رقابت ها همخوانی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی والیبال نیز خیلی خسته شده بودند، تصریح کرد: بعد از بازی دوم با برزیل سرمربی تیم ملی والیبال تشخیص داد بازیکنان باید کمی استراحت کنند تا با ریکاوری فشار مسابقات کاسته شود. سرمربی ایتالیا هم به چند بازیکن خود مقابل لهستان استراحت داد.

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: اسلوبودان کواچ در پایان بازی دوم تیم ملی والیبال ایران و برزیل که سه بر دو به سود برزیل تمام شد، به بازیکنان مدتی استراحت داد و قرار شد ملی پوشان تیم ملی والیبال ساعت 19 روز سه شنبه تمرین بدنسازی داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه تیم ملی والیبال ایران از صبح روز چهارشنبه تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر به صورت جدی پیگیری خواهد کرد، گفت: تمرین تیم ملی والیبال ساعت 10 صبح روز های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه و ساعت 18 و 30 دقیقه روزهای چهارشنبه و پنج شنبه برگزار می شود.

خوش خبر با تاکید دوباره بر سختی رقابت ها و نیاز به ریکاوری ذهنی بازیکنان گفت: بازیکنان ایران واقعا به استراحت نیاز داشتند و احتمالا چند بازیکن جدید نیز به تیم ملی خواهند پیوست تا در صورت نیاز از آنان برابر ایتالیا استفاده کنیم.

وی درباره تیم ملی والیبال ایتالیا و نفرات این تیم در بازی با ایران گفت: ایتالیا یکی از تیم های بزرگ جهان در این رشته ورزشی است که از بازیکنان زیادی بهره مند است و همه آنان از نظر فنی در سطح بالایی هستند. ایتالیا، ایتالیا است و فرقی نمی کند کدام بازیکنان در برابر ایران قرار گیرند. در هر صورت رقابت با این تیم سخت خواهد بود به ویژه که بازیکنان ایتالیا استرس صعود ندارند و بسیار روان بازی می کنند.

تیم ملی والیبال ایران روزهای جمعه و یکشنبه 30 خرداد و یکم تیرماه ساعت 18:30 در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی به مصاف ایتالیا در سالن 12 هزار نفری آزادی می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز