لیگ جهانی والیبال

کواچ: مقابل لهستان بی‌انگیزه بودیم/ باید ضعف‌هایمان را برطرف کنیم

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۷:۳۰
کد خبر: ۲۰۱۰۶۰
کواچ: مقابل لهستان بی‌انگیزه بودیم/ باید ضعف‌هایمان را برطرف کنیم
اسلوبودان کواچ در نشست خبری پس از بازی ایران و لهستان در حضور خبرنگاران گفت: دیروز گفتم که ما خوب بازی نکردیم ولی امروز باید بگویم که ما خیلی بدتر بودیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از شکست مقابل تیم ملی لهستان در نشست خبری اظهار داشت: خیلی عصبانیم. برای ما امروز خوب بازی کردن خیلی سخت شده بود و این موضوع من را عصبانی کرد.

وی تصریح کرد: لهستانی ها امروز خیلی خوب سرویس زدند من می دانم مشکل تیم ایران در چه مساله ای بود. مشکل اصلی تیم ایران در دریافت بود ما در این بخش خیلی بد کار کردیم به طور کلی باید بگویم که ما مقابل تیم بزرگ لهستان اصلا خوب نبودیم باید در مرحله بعد عملکرد بهتری داشته باشیم.

کواچ افزود: به دلیل اینکه کار را در تهران تمام کرده بودیم و خیالمان راحت بود انگیزه لازم را نداشتیم برای شکست لهستان. البته لهستان هم بسیار جنگنده و خوب کار کرد و سرویس های خیلی خوبی زدند و دریافت ما را دچار مشکل کردند. باید درس بگیریم و بلافاصله خود را برای مرحله نهایی در فلورانس آماده کنیم. باید به مسابقه بعد فکر کنیم و خود را به حداکثر آمادگی ذهنی و بدنی برسانیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: ما بهترین نمایش‌مان را نشان ندادیم و جنگندگی کافی نداشتیم. نمی‌توانم این شرایط را درک کنم که چرا بهترین بازی برای مسابقه ارائه نکردند. تصور می‌کنم بایدبیشتر روی این موضوع کار کنیم.

وی در خصوص این مساله که چرا تیم ایران نتوانست موقعیت ها به دست آمده خود را به نحو مطلوب حفظ کند اظهار داشت: ما نتوانستیم موقعیت به دست آمده را به خوبی حفظ و مدیریت کنیم. ما تمامی موارد تاکتیکی را در طول بازی اجرا نکردیم. تیم ایران در بازی های خانگی برای به دست آوردن یک پوئن جنگید ولی در این 2 بازی اخیر بازیکنان ایران آن طور که باید نجنگیدند.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: برای نخستین بار است که با یک چنین وضعیتی روبه رو می شوم باید با شاگردانم صحبت کنم تا شخصیت آن ها را بهتر بشناسم و مشکل را پیدا کنم.

کواچ در پاسخ به این سوال که آیا می خواهید کدام یک از 2 تیم لهستان و یا برزیل به مرحله نهایی راه پیدا کند؟ گفت: اگر بگویم که می خواستم در مرحله نهایی با تیم برزیل هم گروه شویم که دروغ است. اگر هم بگویم که با لهستان می خواهم بازی کنم باید بگویم که ما 2بازی را به راحتی مقابل این تیم شکست خورده ایم به همین دلیل خیلی سخت است که بگویم دوست دارم بازی با چه نتیجه ای به پایان برسد.

نظر شما