مدعیان لیگ برتر زنان در خارج از خانه به میدان می‌روند

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۰:۵۸
کد خبر: ۲۳۸۴۷۳
مدعیان لیگ برتر زنان در خارج از خانه به میدان می‌روند
سیزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران از فردا پنجشنبه آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سیزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران از فردا پنجشنبه آغاز می شود و در هفته نخست این رقابتها سه دیدار برگزار خواهد شد که مدعیان در خارج از خانه به میدان می روند. 

هفته نخست لیگ برتر والیبال زنان از پنجشنبه 29 آبان ماه آغاز می شود که در این هفته سه مسابقه در شهرهای شیراز، ارومیه و مشهد برگزار خواهد شد.

سه تیم تازه وارد این رقابت ها (میزان مشهد، شهرداری ارومیه و هیات فارس) در هفته نخست به ترتیب میزبان تیم های ذوب آهن، دانشگاه آزاد و گاز تهران هستند.

گاز تهران مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها در هفته نخست میهمان هیات فارس است تا در سالن شهید دستغیب به مصاف این تیم برود.

دو تیم شهرداری ارومیه و دانشگاه آزاد در سالن سه هزار نفری آهن دوست شهر ارومیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم دانشگاه آزاد مقام نایب قهرمانی دوره قبل این رقابت ها در پرونده کاری خود دارد.

در آخرین دیدار هفته نخست لیگ برتر والیبال زنان که روز جمعه 30 آبان ماه برگزار می شود، تیم والیبال ذوب آهن اصفهان پرافتخارترین تیم حاضر در این رقابت ها که پنج مقام قهرمانی، سه نایب قهرمان و یک مقام سومی در پرونده افتخارات خود دارد، در سالن مهران مشهد به مصاف میزان می رود.

برنامه کامل دیدارهای هفته نخست لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

پنجشنبه 29 آبان ماه
ارومیه، ساعت 15 – سالن آهن دوست
شهرداری ارومیه – دانشگاه آزاد

شیراز، ساعت 15 - سالن شهید دستغیب
هیات فارس – گاز تهران

جمعه 30 آبان ماه
مشهد، ساعت 15 - سالن مهران
میزان خراسان – ذوب آهن اصفهان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز