لیگ برتر والیبال

پیکان با اقتدار به پیروزی رسید

۱۳۹۳/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۱:۳۷
کد خبر: ۲۴۳۰۵۵
پیکان با اقتدار به پیروزی رسید
تیم والیبال پیکان تهران در پنجمین مسابقه خود در لیگ برتر والیبال با اقتدار جواهری گنبد را از پیش رو برداشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 22 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند تا جمع امتیازهای خود را به 14 برسانند و همچنان در صدر جدول گروه یک این رقابت ها باقی بمانند. جواهری گنبد نیز با 3 امتیاز در رتبه پنجم جدول باقی ماند.

در ابتدای این مسابقه باشگاه جواهری گنبد طی مراسمی با اهدای دسته گل و هدیه از فرهاد قائمی ملی پوش تیم والیبال پیکان تقدیر کرد که این اقدام شایسته تاثیر خوبی در روند کل مسابقه داشت.

ظرفیت سالن المپیک گنبد دو هزار و 500 نفر است اما بیش از چهار هزار تماشاگر در این سالن مسابقه دو پیکان و جواهری را تماشا کردند و قائمی را نیز به دفعات تشویق کردند.

همکاری کادر فنی و بازیکنان پیکان نیز با مسئولین اجرایی، ناظر و داوران این دیدار به گونه ای بود که یک مسابقه تماشاگر پسند را برای این هفته لیگ برتر رقم زد.

هومن باقری و احمد بابایی بازیکنان جواهری گنبد به رغم شکست در این مسابقه عملکرد خوبی در این مسابقه داشتند.

نظارت بر این مسابقه محمدحسن خوشدل بر عهده داشت و محمد شاهمیری و محمدرضا کاویانی با عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت.

بازرگانی جواهری گنبد در هفته ششم لیگ برتر والیبال در زاهدان به مصاف شهرداری این شهر می رود و پیکان تهران نیز از شهرداری تبریز پذیرایی خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز