با کمبود امکانات روبرو هستیم

دولو: ظرفیت بسکتبال در کشور بسیار بالاست

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۰۲:۳۶:۰۹
کد خبر: ۲۵۳۳۶۱
دولو: ظرفیت بسکتبال در کشور بسیار بالاست
سرپرست فدراسیون بسکتبال گفت: اتحاد مهمترین نیاز بسکتبال کشور است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون بسکتبال درباره شرایط و کمبودها و نیازهای بسکتبال ایران صحبت کرد.

دولو درباره شرایط بسکتبال گفت: ظرفیت بسکتبال در کشور بسیار زیاد است و باید با وحدت و همدلی این استعدادهای بالقوه به نیروهای بالفعل تبدیل شوند.

وی تاکید کرد اتحاد و همدلی مهمترین نیاز بسکتبال برای پیشرفت است: همدلی و همبستگی مهمترین نیاز بسکتبال‌ است. وحدت و همدلی حلقه گمشده در خانواده بزرگ بسکتبال است که باید این حلقه مفقود شده به این خانواده برگردد. همدلی مورد نیاز در بسکتبال از سطوح پایین و هیات‎های استانی و شهرستانی شروع می‎ شود و آنها باید جهش و قدم بزرگ را در این زمینه بردارند زیرا فقدان همدلی به جامعه بسکتبال ضرر می زند.

دولو به کمبود امکانات در شهرهای مختلف اشاره کرد و هم گفت: در خصوص امکانات در شهرهای مختلف کشور با کمبود مواجه هستیم. یکی از دلایل عدم تخصیص اعتبار مناسب به هیات ‎های استان ‎ها، بازی‎های آسیایی و جهانی بوده که به طور طبیعی به دلیل اهمیت ملی و بین‎ المللی بودن آن، بخش عمده‎ ای از اعتبارات در این بخش‎ ها هزینه شده اما تا زمانی که هستم مشکلات هیات ‎ها را به طور جدی پیگیری می ‎کنم و سعی می کنم تا انها را برطرف کنم.

سرپرست فدراسیون بسکتبال به مساله داوری در رقابت های لیگ اشاره داشت و گفت: در رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور بهترین داوران سوت می زنند که البته نیاز است کمیته مربوطه مدیریت و نظارت لازم در امر قضاوت در رقابت ها را به خوبی انجام دهد. البته آیین نامه هایی که در کمیته داوری و فدراسیون بسکتبال وجود دارد، ضعیف است و باید آیین نامه جدیدی نوشته شود تا مشکلات داوری وجود نداشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز