دانشگاه آزاد و بانک توسعه و تعاون گنبد به دیدار نهایی راه یافتند

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۶:۲۴
کد خبر: ۲۵۵۳۵۸
مرحله نیمه نهایی مرحله اول نخستین دوره لیگ والیبال ساحلی در کیش پیگیری شد و تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و بانک توسعه و تعاون گنبد به دیدار نهایی راه یافتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرحله نیمه نهایی لیگ ساحلی عصر دیروز با چهار مسابقه در زمین های ساحلی کیش برگزار شد تا چهره فینالیست های این رقابت ها مشخص شود.

در نخستین مسابقه این مرحله تیم های دانشگاه آزاد و بیمه کارآفرین به مصاف یکدیگر رفتند که پرویز فرخی و آق محمد سلاق دو بر یک و با امتیاز های 16 بر 21 ، 22 بر 20 و 15 بر 12 برابر بیمه کارآفرین (صابر هوشمند و عباس پورعسگری) به پیروزی رسیدند و راهی دیدار نهایی شدند.

در دیگر دیدار این مرحله تیم بانک توسعه و تعاون گنبد (بهمن سالمی - رحمان رئوفی) دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 19 و 21 بر 18 مقابل هیات والیبال عباس آباد مازندران (آرش وکیلی - بهنام توکلی) پیروز شدند تا حریف دانشگاه آزاد در دیدار نهایی شوند.

در گروه چهار تیمی که برای عنوان های پنجم تا هشتم رقابت می کنند، تیم مجتمع شهید معتمدی دو بر صفر شهرداری قائم شهر را از پیش رو برداشت تا فردا برای مقام پنجمی به مصاف بانک توسعه و تعاون آق قلا برود که موفق به شکست دو بر صفر راک تهران شده بود.

مرحله نهایی این رقابت ها امروز با چهار مسابقه پیگیری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز