مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال

نمایندگان کاشان و سبزوار پیروز شدند

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۶:۲۰:۰۸
کد خبر: ۲۶۰۵۶۶
نمایندگان کاشان و سبزوار پیروز شدند
در اولین روز از آغاز مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک هندبال گروه ˈالفˈ، نمایندگان کاشان و سبزوار شامگاه جمعه برابر حریفان خود پیروز شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک کشور به میزبانی کاشان در سالن ورزشی رضوی این شهر با انجام دو دیدار برگزار شد که در اولین دیدار ابتدا دو تیم ثامن الحجج سبزوار و هیات هندبال شهرکرد به مصاف هم رفتند که نماینده سبزوار توانست در یک بازی برتر با نتیجه 27 بر 22 حریف خود را مغلوب کند.

در دومین دیدار امشب نیز که از ساعت 19 برگزار شد، تیم هندبال شهرداری کاشان میزبان این رقابت ها با نتیجه 36بر 31 تیم نفت آبادان را شکست داد تا گام اول را برای صعود به لیگ برتر محکم بردارد.

دیدار تیم های هیات هندبال شیراز و هیات هندبال فیروز آباد فارس بدلیل انصراف نماینده شیراز برگزار نشد.

در ادامه این رقابت ها امروز از ساعت 16 ابتدا دو تیم ثامن الحجج سبزوار و هیات هندبال فیروزآباد فارس به مصاف هم می روند و در دیدار دوم از ساعت 17 و 30 دقیقه نماینده کاشان به مصاف هیات هندبال شهرکرد می رود.

مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور در دو گروه به صورت متمرکز به میزبانی شهرهای کاشان و همدان برگزار می شود.

دیدارهای گروه الف این مسابقات به مدت پنج روز از 17 تا 21 بهمن در کاشان با حضور تیم های هیات هندبال شهرکرد، هیات هندبال فیروزآباد فارس، ثامن الحجج سبزوار، نفت آبادان و شهرداری کاشان برگزار می شود.

دیدارهای گروه ب این مسابقات نیز با حضور شش تیم هیات هندبال مراغه، پدافند هوایی تهران، هیات هندبال کرمانشاه، خیبر اراک، پاس همدان و سرد رود تبریز از 27 بهمن به میزبانی شهر همدان برگزار خواهد شد.

بنابر تصمیم فدراسیون هندبال از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی مسابقات که در تهران برگزار می شود، صعود خواهند کرد تا تکلیف سه تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص شود.

نظر شما