لیگ دسته اول والیبال

پیشگامان شفق اردکان به پیروزی رسید

۱۳۹۳/۱۱/۲۷ - ۰۰:۵۵:۳۱
کد خبر: ۲۶۲۸۷۸
پیشگامان شفق اردکان به پیروزی رسید
باشگاه استقلال تهران با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار تجدیدنظر خواهی ویژه در حکم صادره برای جاسم کرار مبنی بر محرومیت وی از همراهی در دو دیدار استقلال شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این مسابقه که یکشنبه شب در سالن آیت الله خاتمی صدر آباد اردکان برگزار شد تیم پیشگامان شفق سه بر یک حریف خود را از پیش رو برداشت.

تیم پیشگامان شفق اردکان در ست های دوم، سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 22 ، 25 بر 21 و 25 بر 22 بر حریف غلبه کرد و تیم پدافند اصفهان نیز در ست اول 25 بر 20 بر میزبان پیروز شد.

تیم پیشگامان شفق اردکان با این برد خانگی 37 امتیازی شد و به عنوان تیم دوم گروه ب این رقابت ها بعد از ذوب آهن اصفهان به مرحله پلی آف ( مرحله نهایی ) راه یافت.

مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور در دو گروه پیگیری می شود که در گروه الف تیم های میزان فردای مشهد، شهرداری نیشابور، کاله جوان، عقاب نهاجا، شهدای 15 خرداد پیشوا، سفیر قم، شهرداری جوان ارومیه، ملوان تهران و رعد قرارگاه پدافند هوایی حضور دارند.

همچنین در گروه دوم نیز تیم های گل گهر سیرجان، پیشگامان شفق اردکان، شهرداری اراک، مناطق نفت خیز جنوب، کاشی بیستون کرمانشاه، ذوب آهن اصفهان، گروه صنعتی لاستیک بارز کرمان، پتروشیمی بندر ماهشهر و پدافند اصفهان همگروه هستند.

برنامه مسابقات مرحله پلی آف متعاقبا توسط فدراسیون والیبال اعلام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز