پلی آف لیگ برتر والیبال

شهرداری تبریز تنها میزبان امیدوار

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۲:۰۱
کد خبر: ۲۶۴۷۷۲
شهرداری تبریز تنها میزبان امیدوار
چهار دیدار دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه ششم اسفندماه پیگیری می‌شود و تیم شهرداری تبریز تنها میزبان امیدوار این هفته است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دور برگشت مرحله پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای برتر ایران جام زنده یاد حسین معدنی، روز چهارشنبه ششم اسفند ماه با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، تبریز و گنبد پیگیری می شود.

تیم والیبال شهرداری تبریز که در دور رفت این مرحله موفق به شکست سه بر یک متین میزبان خود در سالن شهید گل عباسی ورامین شده بود،امیدوارترین میزبان دور برگشت محسوب می شود تا با حمایت هواداران خون گرم تبریزی و استفاده از امتیاز میزبانی متین ورامین مدافع عنوان قهرمانی خود را از پیش رو بردارد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

اما بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال متین ورامین که دو بار قهرمانی در لیگ برتر والیبال به همراه تیم کاله مازندران را در پرونده کاری خود دارد، میدان های سختی را تجربه کرده است و متین را با تفکرات خاص خود به این میدان می فرستد.

شهرآورد تهرانی ها دومین مسابقه دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال خواهد بود تا تیم های وزارت دفاع و پیکان تهران بار دیگر به مصاف یکدیگر بروند.

شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم وزارت دفاع که در مسابقه رفت در یک دیدار سنگین و با نتیجه نزدیک سه بر دو مغلوب پیکان شدند، در این مسابقه چیزی برای از دست دادن ندارد، بنا براین با تمام توان به میدان می روند. فرهاد نفرزاده سرمربی این تیم در یک هفته گذشته تلاش زیادی برای برطرف کردن نقاط ضعف تیم کرده است.

از سوی دیگر پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان که در صورت صعود باید با برنده دیدار شهرداری تبریز و متین ورامین در مرحله نیمه نهایی مسابقه دهد، علاقمند است که در همین هفته تکلیف صعود خود را مسجل کند تا شاگردانش یک هفته فرصت برای ریکاوری و تمرین مجدد داشته باشند.

خانه والیبال تهران در این هفته میزبان دو دیدار است و تیم های نوین کشاورز و میزان خراسان از ساعت 15 روز چهارشنبه در نخستین مسابقه این سالن به مصاف یکدیگر می روند.

میزان در بازی رفت و در سالن مهران به پیروزی سه بر دو رسید و در صورت غلبه بر نوین در تهران، صعودش به مرحله نیمه نهایی قطعی خواهد شد. میزان سال گذشته نیز به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و تجربه گذشتن از این مرحله را دارد و این تجربه می تواند به این تیم کمک کند، اما فراموش نکنیم که نوین کشاورز در دور مقدماتی موفق به شکست تیم های مدعی شد و روز چهارشنبه احتمال شگفتی سازی خواهد داشت.

در آخرین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال تیم های شهرداری ارومیه و بازرگانی جواهری در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر می روند. تماشاگران گنبدی مهمترین حریف شهرداری ارومیه در این مسابقه خواهند بود، زیرا آنان همانند مردم ارومیه علاقه زیادی به این رشته ورزشی و نمایندگان شهرشان دارند.

شهرداری ارومیه که عنوان سومی سال قبل را در پرونده کاری خود دارد، در صورت برتری در این مسابقه صعودش مسجل خواهد شد، اما اگر بازرگانی به پیروزی دست یابد، دو تیم روز یکشنبه دهم اسفندماه در سال غدیر ارومیه برای سومین بار به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شهرداری ارومیه تنها تیمی است که در دور رفت مرحله پلی آف با اقتدار و سه بر صفر به پیروزی رسید.

برنامه کامل دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، ساعت 15: خانه والیبال
نوین کشاورز – میزان خراسان
نتیجه بازی رفت: میزان 3- نوین کشاورز 2

تهران، ساعت18:15: خانه والیبال (پخش مستقیم)
وزارت دفاع – پیکان تهران
نتیجه بازی رفت: پیکان تهران 3- وزارت دفاع 2

تبریز، ساعت 17: سالن شهید اقدمی
شهرداری تبریز - متین ورامین
نتیجه بازی رفت: میتن ورامین یک - شهرداری تبریز 3

گنبد، ساعت 17: سالن المپیک
بازرگانی جواهری گنبد – شهرداری ارومیه
نتیجه بازی رفت: شهرداری ارومیه 3- بازرگانی جواهری صفر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز