هیچ تضمینی برای موفقیت نمی دهم

ولاسکو: بازیکنان ایران باید از لحاظ ذهنی تغییر کنند

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۵:۰۰
کد خبر: ۳۳۷۷۵
ولاسکو: بازیکنان ایران باید از لحاظ ذهنی تغییر کنند
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بازیکنان ایرانی پتانسیل بالایی دارند، اما باید از لحاظ ذهنی تغییر کنند و اگراین تغییر رخ بدهد، ایران به مقام های بالایی دست می‌یابد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، خولیو ولاسکو سرمربی آرژانتینی الاصل تیم والیبال کشورمان در جمع خبرنگاران درخصوص حضور در ایران گفت: با حضور در اینجا می خواهم موفقیت هایی را که به دست آورده ام، دوباره تکرار کنم و امیدارم با کمک اعضای تیم و فدراسیون به اهدافمان برسیم.

وی در خصوص اینکه آیا والیبال ایران به لیگ جهانی و المپیک راه پیدا می کند؟ اظهار داشت: والیبال ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد که هر کدام از آنها از پتانسیل بالایی برخوردار هستند، اما این بازیکنان باید کمی تغییر کنند. والیبالیست های ایران باید کمی از لحاظ ذهنی و روانی تغییراتی را در خود ایجاد کنند و اگر این تغییرات رخ دهد، قطعا ایران به مقام های بسیار بالایی دست پیدا خواهد کرد. اما من هیچ تضمینی نمی کنم و باید با برنامه پیش برویم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال با اشاره به اینکه سیستم های آموزش این رشته ورزشی تغییر کرده، خاطرنشان کرد: مدارس والیبال در گذشته با یک سیستم پیش می رفتند و والیبال را آموزش می دادند، اما در حال حاضر سیستم های مختلفی برای ارتقا این ورزش آمده است و هر کشوری به گونه ای والیبال را آموزش می دهد. این سیستم ها به هم نزدیک هستند. البته در ورزش های دیگر نیز به همین شکل است و باید آموزش از پایه صورت گیرد.

ولاسکو درخصوص لیگ ایران و قضاوت در این پیکارها گفت: لیگ والیبال ایران از سطح بالایی برخوردار است و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و می تواند نتایجی بهتر از این در تورنمنت های بین المللی کسب کند، اما در خصوص قضاوت نمی توانم چیزی بگویم؛ چرا که بازی های زیادی را ندیده ام. البته پنجه هایی که در ایران زده می شود در کشورهای دیگر خطا گرفته می شود، اما در ایران این کار صورت نمی گیرد.
 
سرمربی آرژانتینی الاصل تیم والیبال در خصوص جام ملت های آسیا گفت: تقویم فدراسیون را دیده ام و برنامه هایم را نیز تا چند روز آینده ارائه می کنم و در مسابقات جام ملت ها با تمام قوا به میدان خواهیم رفت تا نتایج مطلوب کسب کنیم.

ولاسکو در پایان درباره اینکه از تمرینات تیم های باشگاهی بازدیده کرده و آیا امکان دارد با پیمان اکبری که تیم سوم باشگاه های جهان را در اختیار دارد همکاری کند، عنوان کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. حتی مشخص نیست که دستیارانم ایرانی هستند یا خارجی و با بررسی دستیاران را معرفی خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز