مربیان بومی در کادر فنی حضور خواهند داشت

کارخانه: می خواهیم حرفه‌ای‌ترین تیم لیگ برتر را تشکیل دهیم

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۴:۰۵:۰۰
کد خبر: ۵۴۳۸۶
کارخانه: می خواهیم حرفه‌ای‌ترین تیم لیگ برتر را تشکیل دهیم
سرمربی تیم والیبال گیتی پسند اصفهان گفت: شعار ما در اولین سال تشکیل تیم والیبال گیتی پسند این است که تیمی باشخصیت، با اخلاق و متحد روانه لیگ برتر والیبال کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مصطفی کارخانه ضمن ببیان مطلب فوق اظهارداشت: در نخستین سال تشکیل تیم گیتی پسند ماموریتمان این است که شور و هیجان والیبال را به اصفهان بازگردانیم و در این بین تمام علاقه مندان به والیبال باید خوشحال باشند که تیمی از بخش خصوصی با قدرت پا به عرصه وجود گذاشته است و می خواهد حرفه ای ترین تیم والیبال ایران را تشکیل دهد.

وی ادامه داد: این یک اتفاق بزرگ برای والیبال ایران خواهد بود که باشگاه گیتی پسند تلاش می کند استانداردهای یک تیم حرفه ای والیبال را در ایران پیاده کند و در این راه انتظار این است که فدراسیون والیبال و دست اندرکاران امر به تیم های بخش خصوصی همچون گیتی پسند نگاه ویژه ای داشته باشند.

سرمربی تیم گیتی پسند با بیان اینکه تمرینات تیم از حدود یک ماه دیگر در اصفهان آغاز خواهد شد، افزود: بزودی اسامی کامل بازیکنان گیتی پسند اعلام می شود و بنا داریم هم در سالجاری و هم در آینده نگاه ویژه ای به جذب بازیکنان بومی داشته باشیم.

کارخانه افزود: قرارمان بر این است تا با تشکیل تیم های پایه، همه ساله چند بازیکن از تیم های پایه را جذب تیم بزرگسالان کنیم تا به این ترتیب در سال های آینده نفرات بومی بیشتری در ترکیب تیم قرار بگیرند، برای احیای والیبال اصفهان نیاز به زمان است و نباید انتظار داشت در کوتاه مدت یک تیم کاملا بومی روانه مسابقات گردد.

وی با بیان اینکه از مربیان بومی اصفهان در کادر فنی استفاده خواهد کرد، افزود: چشم انداز باشگاه گیتی پسند این است تا در سال های آتی اصفهان به عنوان یکی از قطب های اصلی والیبال ایران معرفی گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز