مدیر عامل گیتی پسند اعلام کرد

بودجه میلیاردی والیبال با حساب و کتاب خرج می شود

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۳:۰۰
کد خبر: ۵۴۴۱۰
بودجه میلیاردی والیبال با حساب و کتاب خرج می شود
مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان گفت: با هیچ بازیکنی قراردادی بالاتر از حقش نمی‏بندیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی طاهری با بیان اینکه تمام نقل و انتقالات صورت گرفته در باشگاه گیتی ‎پسند زیر نظر کمیته ویژه‌ای انجام می ‎شود، اظهار داشت: این کمیته برای هر رشته با حضور افراد شناخته شده همان رشته تشکیل می ‎شود. بازیکنانی که از سوی سرمربی برای حضور در گیتی ‎پسند پیشنهاد داده می‎شوند در این کمیته مورد بررسی قرار گرفته و در مورد آنها تصمیم‎گیری می‎شود.

وی تصریح کرد: باشگاه گیتی‎پسند در هر رشته با هدف کسب بهترین عنوان و نتیجه اقدام به تیمداری می‎کند و برای این منظور بهترین گزینه‎های ممکن را جذب می‎کند. برای تیم والیبال هم با همین نگرش آغاز به کار کردیم. تا حالا هم نه قرارداد نجومی با بازیکنی بسته‎‌ایم و نه پیشنهادی در این حد داده‎ایم. قرار نیست چون خصوصی هستیم هزینه اضافی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه گیتی‎پسند اصفهان با بیان اینکه با هیچ بازیکنی بیشتر از آنچه حقش است، قرارداد مالی منعقد نمی‎کند، خاطرنشان کرد: سعید معروف تنها بازیکنی است که تاکنون با او قرارداد بسته‎ایم. قرارداد این بازیکن نسبت به سال گذشته که در تیم داماش گیلان بود، چند درصد افزایش داشته است.

طاهری به دیگر گزینه‎های مورد نظر برای تکمیل ترکیب تیم والیبال گیتی‎پسند اشاره کرد و گفت: قصد داریم نیمی از تیم را با بازیکنان ملی‌پوش ببندیم و برای تکمیل نیمی دیگر از بازیکنان بومی و جوان استفاده کنیم. اما تا حالا به غیر از سعید معروف با دیگر گزینه‎ها به نتیجه نرسیده‎ایم. البته قصد به خدمت گرفتن فرهاد ظریف را هم داشتیم اما او دو سال دیگر از قراردادش با سایپا باقی مانده است.

وی با بیان اینکه تیم والیبال گیتی‎پسند با هدف قهرمانی در لیگ برتر تشکیل شده است در مورد کل بودجه در نظر گرفته شده برای این تیم توضیح داد و گفت: 5/1 میلیارد تومان کل بودجه‎ای است که به این تیم اختصاص پیدا کرده است و مطمئنا این مبلغ با حسا و کتاب خرج خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند یادآور شد: در باشگاه خصوصی برخلاف باشگاه‌های دولتی که بودجه مورد نیاز را تامین می‌کنند و به دنبال کارشان می‌روند، باید برای هر هزینه‌ای توضیح دهیم. پس دلیلی ندارد به بازیکنی بیشتر از آنچه که باید پیشنهاد همکاری بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز