تمجید مشاور فنی تیم پرسپولیس از والیبالیست ها

برقی: همه از پیشرفت والیبال بانوان ایران متعجب شدند

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۲:۵۸
کد خبر: ۵۸۶۴۵
برقی: همه از پیشرفت والیبال بانوان ایران متعجب شدند
مشاور فنی تیم والیبال بانوان پرسپولیس گفت: همه از سرعت پیشرفت والیبال بانوان ایران متعجب شده اند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عباس برقی مشاور فنی تیم بانوان پرسپولیس در خصوص عملکرد این تیم در مسابقات جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: همه مسوولان برگزاری و تیم های شركت كننده در این مسابقات از پیشرفت سطح والیبال بانوان ایران به این سرعت متعجب شده اند. نماینده ایران در اولین مسابقه خود با ارائه یك بازی فنی در مقابل نماینده ژاپن تیم سوم دوره قبل و پیروزی مقتدرانه در مقابل نماینده فیلیپین حضور خود در جمع سه تیم برتر والیبال زنان در قاره آسیا در آینده ای نزدیك مسجل كرد.

برقی درخصوص بازی با نماینده ویتنام افزود: در مسابقه دیروز تیم ویتنام از 4000 تماشاگر بهره می برد. پاسور ویتنامی ها بی نقص كار كرد و خطای فردی آنها بسیار كم بود. آنها در زدن سرویس كمترین خطا (یك یا دو خطا در هر ست) را داشتند. تیم ما هم خوب كار كرد و تا اینجای كار كارنامه بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: با این حساب ما در دور بعد حریف تیم قدرتمند تایلند (چانگ) شدیم و تمام سعی خود را برای ارائه یك بازی قابل قبول خواهیم كرد. تا اینجای كار دریافت های ما به 70 درصد رسیده و امیدواریم در مسابقات بعد نیز این روند ادامه داشته باشد.

مربی سابق تیم بزرگسالان ایران كه سابقه همكاری با مربیان بزرگی چون پارك كی ون را دارد، در پایان گفت: امیدوارم در صورتیکه تیم ما همین روند را ادامه دهد، حداقل به مقام ششمی این مسابقات دست یابیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز