پس از شکست مقابل صربستان در رقابت های جهانی

ست كوویچ: عملکرد بسیار خوبی داشتیم/ سال افزون: امیدوارم بار دیگر با صربستان بازی کنیم

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۴:۴۷:۱۴
کد خبر: ۶۷۹۸۰
ست كوویچ: عملکرد بسیار خوبی داشتیم/ سال افزون: امیدوارم بار دیگر با صربستان بازی کنیم
سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنان در دیدار مقابل صربستان عملکرد بسیار خوبی داشتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم والیبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان بامداد امروز مقابل صربستان به میدان رفت و در دیداری نزدیک با نتیجه سه بر دو متحمل شکست شد.

"یوتسا ست كوویچ" سرمربی تیم والیبال جوان کشورمان پس از شکست مقابل صربستان گفت: بازی بسیار خوبی را دو تیم از خود به نمایش گذاشتند. بازیکنان هم در این مسابقه خوب ظاهر شدند و عملکرد مثبتی داشتند، البته این را باید بگویم که بازی در این تورنمنت بسیار سخت بود.

فرهاد سال افزون کاپیتان تیم ملی ایران نیز در پایان این مسابقه افزود: امیدوارم در طول مسابقات قهرمانی جهان بار دیگر با صربستان روبرو شویم و مطمئن هستم در آن مسابقه جبران ناکامی خواهیم کرد.

"الکساندر زاروکوویچ" سرمربی صربستان پس از پیروزی تیمش در مقابل ایران گفت: می دانستم که در این دیدار پیروز می شویم و به مرحله بعدی رقابت های قهرمانی جهان راه پیدا خواهیم کرد. هدف ما سرگروهی در گروه D است و می خواهیم به این هدف برسیم.

در پایان کنفرانس خبری کاپیتان صربستان گفت: بازیکنان ایران آرزو دارند که بار دیگر با ما روبرو شوند و ما نیز از این بابت بسیار خوشحال هستیم و امیدوارم در مرحله نیمه نهایی یا فینال رقابت های قهرمانی جهان با ایران روبرو شویم. در بخش هایی از مسابقه ایران بسیار قدرتمندتر از ما بود، اما در ست پنجم بازی را دست گرفته و پیروزی را از آن خود کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز