گزارش رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان

اشتباهات داوری پیروزی را از والیبالیست های ایران گرفت

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۴:۴۴
کد خبر: ۶۷۹۸۴
اشتباهات داوری پیروزی را از والیبالیست های ایران گرفت
تیم والیبال جوانان ایران در دیدار مقابل صربستان با اشتباهات فاحش داوری نتیجه دیدار را واگذار کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم والیبال جوانان ایران در مصاف با صربستان رقیب اصلی اش در گروه چهارم مسابقات جوانان جهان در دیداری که قضاوت نامتعادل داوری صدای هر دوتیم برنده و بازنده را در آورده بود، در عین ناباوری پیروزی را با شکست عوض کرد تا بخت صعودش را امشب در بازی با بلژیک تیم ششم دوره قبل و تیم پنجم اروپا جستجو کند.

استفاده از ترکیب بازی با کانادا

تیم ایران در بازی با صربستان با همان ترکیب روز بازی با کانادا به میدان رفت . فرهاد سال افزون پاسور اصلی بود ، امیر غفور در قطر پاسور قرار گرفت . دو بازیکن قدرتی دریافت کننده ما سعید شیرود قربانی و بابک فیاضی بودند . دو بازیکن سرعتی تیم ایران را حامد باقرپور و سجاد دهنوی تشکیل می دادند و لیبروی تیم نیز امیر حسینی پویا بود . البته در طول بازی دیروز نیز بطور متناوب رسول نجفی ، رضا قرا ، ولی علیپور ، مجتبی میرزاجانپور و حامد تارودی هم از ست دوم به بعد مورد استفاده قرارگرفتند.

فیاضی بهترین بازیکن ایران

در روزی که امیر غفور با روزهای خوبش فاصله داشت و همین موضوع هم در شکست تیم ایران بی تاثیر نبود، بابک فیاضی به تنهایی در کنار سعید شیرود قربانی 23 امتیاز برای تیم ایران گرفت. نفر بعد ار او قربانی بود که 15 امتیاز بدست آورد. غفور با کسب 12 امتیاز در جای سوم قرار داشت.

صعود قطعی 5 تیم

با انجام بازی های روز دوم صعود تیم های ژاپن از گروه یک، اسپانیا و آرژانتین از گروه 2 ، روسیه از گروه 3 و صربستان از گروه 4 به جمع 8 تیم برتر قطعی شده است و تیم های مدعی دیگر مثل ایران، مصر، هند، بلژیک و آمریکا و برزیل هم چشم به دیدارهای مستقیم با یگدیگر در بازی های امشب دارند . 8 تیم برتر مرحله مقدماتی در شهر ریودوژانیرو و 8 تیم دیگر در همین شهری که هم اکنون ایران حضور دارد در نیتروی از روز جمعه بازی های خود را دنبال خواهند کرد.

قضاوت دوم یزدان پناه

مسعود یزدان پناه داور بین المللی اعزامی کشورمان دیروز بازی دو تیم آلمان و مصر را به عنوان داور اول قضاوت کرد و نمره خوبی از ناظر داوری FIVB دریافت داشت. داوران حاضر در مسابقات نیز همانند تیم های شرکت کننده در صورت داشتن عملکرد بهتر در روزهای آینده بازی های مهم تری را سوت حواهند زد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز