سرمربی تیم شگفتی ساز لیگ والیبال:

متکی به شانس نیستم و به کارم ایمان دارم

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۹:۰۰
کد خبر: ۷۰۹
متکی به شانس نیستم و به کارم ایمان دارم
سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت: هرگز متکی به شانس نیستم و به کارم ایمان دارم و مطمئن باشید نتایج شگفت انگیز تیم کاشانی تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

مصطفی شجاعی در خصوص شرایط تیم باریج اسانس کاشان به خبرنگار ورزشی برنا گفت: سال گذشته تیم باریج اسانس را برای قهرمانی در لیگ دسته اول نبسته بودیم و پیش بینی حضور در لیگ برتر را نداشتیم، اما بازیکنان با تمرینات منظم و انگیزه بالایی که داشتند توانستند قهرمان لیگ دسته اول شوند و جواز حضور در سوپرلیگ را به دست بیاورند. تمامی بازیکنان بومی هستند و ما با بودجه ای اندک در لیگ حضور پیدا کرده ام.

وی افزود: بودجه اختصاص یافته به تیم والیبال باریج اسانس 600 میلیون است و این مبلغ برای یک تیم دسته اولی هم کم است، اما با این حال ما تیم خوبی را بسته ایم و تمامی بازیکنان با انگیزه تمرینات را دنبال می کنند. بازی های تدارکاتی قبل از آغاز لیگ برتر نیز به بچه ها کمک کرد تا تجربه شان بالاتر برود.

سرمربی تیم کاشانی در خصوص پیروزی مقابل سایپا و داماش خاطرنشان کرد: تیم داماش از 7 بازیکن فیکس تیم ملی 5 بازیکن را در اختیار دارد و می توان گفت که آنها تیم ملی هستند و ما مقابل تیم ملی به پیروزی رسیدیم. انسجام تیمی و تاکتیکی ما و توپ گیری ها و سرویس های دقیق باعث شد تیم هایی قدرتمند مثل داماش و سایپا را مغلوب کنیم و این هم شانسی نیست. البته تیم های داماش و سایپا برای ما قابل احترام هستند و از مربیان باهوش و بسیار خوبی بهره می برند.

وی با اشاره به اینکه نتایج بدست آمده در لیگ برتر برایشان عجیب نیست و این نتایج ادامه خواهدداشت گفت: کسب چنین نتایجی برای ما عجیب نیست چرا که متکی به شانس نیستم و به کارم ایمان دارم و قطعا این نتایج تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و تیم کاشانی در لیگ برتر برای تمامی رقبا ترسناک خواهد بود.

شجاعی در خصوص بازی هفته آینده این تیم مقابل دانشگاه آزاد افزود: ما به تمامی بازی ها با یک چشم نگاه می کنیم و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم. در هر دیدار تاکتیک های خاص خود را اجرایی می کنیم و مطمئن باشید تمرینات ما برای دیدار با دانشگاه آزاد با تمریناتی که برای دیدار مقابل تیم های سایپا و داماش داشته ایم تغییر می کند.

نظر شما