محمد علیپور : از رشته های مدال آور و فعال حمایت می کنیم

۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۱۵:۴۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۲۰۰
محمد علیپور : از رشته های مدال آور و فعال حمایت می کنیم
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با اشاره به برگزاری کلاس پیشرفته و بین المللی راگبی در تهران گفت : برگزاری این دوره ها سطح دانش مربیان و داوران را ارتقاء می دهد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، " محمد علیپور " در جریان بازدید از این کلاس که با حضور 43 مربی و داور و همچنین اقای " جرالد کالاگر" و خانم " سره نا یوه " مدرسان نیوزلندی و سنگاپوری در مجموعه ورزشی ازادی تهران جریان دارد ، افزود: حرکت انجمن راگبی قابل ستایش است و امید می رود که این اقدام ، در بالابردن سطح دانش مربیان و داوران موثر واقع شود.

وی ضمن خوشامدگویی به مدرسان و همچنین شرکت کنندگان در این کلاس گفت : ما انتظار داریم که شما تلاش کنید تا راگبی بیش از پیش به سمت پیشرفت حرکت کند .
علیپور همچنین اظهار داشت : برنامه ریزیها باید بگونه ای باشد که در بازیهای اسیایی اینده بتوانیم جزو تیم های برتر قاره باشیم و به باور من ، این پتانسیل وجود دارد بویژه در بخش " سونز"( راگبی هفت نفره ) که علاقه مندان بیشتری نسبت به راگبی 15 نفره دارد.

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ، توجه ویژه به راگبی پایه را مورد تحسین قرار داد و گفت : خوشبختانه جوانگرایی در راگبی در اولویت قرار گرفته و من امیدوارهستم که این پشتوانه سازی و اتکا به چهره های اتیه دار بتواند در توفیق این رشته پرطرفدار نقش کلیدی بازی کند.

علیپور با اشاره به کمبود بودجه گفت : فدراسیون انجمن های ورزشی ، 15 رشته فعال را هدایت می کند ولی واقعیت این است که با مشکلات بودجه مواجه است . در این راستا ، اخیرا چند سفر برون مرزی به این دلیل لغو شده است ، با این حال این مشکلات مقطعی است و امید می رود که بتوان از پتانسیل های موجود بنحو احسن استفاده کرد .
 
وی در پایان گفت : از رشته های مدال اور که به سمت پیشرفت حرکت کنند ، حمایت می کنیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم ورزید.
در این بازدید ، همچنین حسن میرزاقابیک رییس انجمن راگبی از حمایت رییس فدراسیون انجمن های ورزشی از این رشته پرطرفدار تمجید کرد و ابراز امیدواری نمود که برگزاری این کلاسهای پیشرفته بتواند در توفیق راگبی نقش موثری داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز