با حکم وزیر ورزش و جوانان

شهابی اقدم به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد

۱۳۹۱/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۳۳۱
شهابی اقدم به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد
محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان طی حکمی اژدر شهابی اقدم را به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی منصوب کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در حکم دکتر عباسی آمده است:

با توجه به تعهد و تجربه جنابعالی بدینوسیله به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی این وزارت منصوب می‌شوید. بدیهی است نقش روابط عمومی و ارتباطات در تنظیم روابط درون و برون این ساختار مهم به‌ویژه تعامل با اهل اندیشه و رسانه، جوانان علاقمند و با استعداد کشور، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش از مهمترین مولفه‌های به‌کارگیری استعدادهای پویای کشور به حساب می‌آید که باید با جدیت و همراهی عالمانه مورد توجه گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود و همکاری معاونین، مدیران ستاد و استان‌ها در پیشبرد اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی و اجرایی شدن برنامه‌های این وزارت موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ شهابی اقدم دارای فوق لیسانس ارتباطات است که 12 سال سابقه مدیریتی در سازمان تربیت بدنی، 20 سال فعالیت رسانه‌ای، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال و مدیا آفیسری تیم ملی در جام ملت‌های 2007 مالزی، معاون اداره کل روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان تربیت بدنی، مشاور قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و معاونت تربیت بدنی، مشاور عالی فدراسیون گلف، خبرنگار واحدی مرکزی خبر و همکاری با مطبوعات در چاپ مقالات و یادداشت‌ها را کارنامه کار خود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز