توانسته ایم به رشد مطلوب برسیم

بلاسی: آسیا برای ملی پوشان پرورش اندام و بدنسازی ایران کوچک شده است

۱۳۹۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۲:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۱۵۰
بلاسی: آسیا برای ملی پوشان پرورش اندام و بدنسازی ایران کوچک شده است
دبیر فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی برنامه های این فدراسیون را در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی تبیین کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا، احمد بلاسی صبح امروز در محل دفتر امور هیات های ورزشی اظهار داشت: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام رشته هایی چون بدنسازی، بادیکلاسیک، مچ اندازی، پرورش اندام و قوی ترین را در برنامه های توسعه خود دارد.

وی افزود: ما خانواده بسیار بزرگی داریم و این تعداد با توجه به حضور گسترده جوانان از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

دبیر فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی توضیح داد: وقتی عملکرد فدراسیون ارزیابی می شود دو فاکتور همگانی و قهرمانی مورد توجه قرار می گیرد.  بیش از 10 هزار باشگاه بدنسازی و پرورش اندام مشغول هستند. این در حالی است که بسیاری از ارگان ها و نهادهای دولتی نیز به این رشته می پردازند.

دبیر فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی گفت: این مساله بیانگر این است که این فدراسیون در رشته های مختلف مخاطبان بسیاری دارد که به طور خودجوش در سالن ها و اماکن ورزشی به این رشته می پردازند.

بلاسی به برنامه های این فدراسیون در حوزه قهرمانی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در این حوزه نیز این فدراسیون با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، هیات های ورزشی و کارشناسان فدراسیون توانسته در رویدادهای مهم حضور یافته و به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کند.

وی توضیح داد: هم اکنون در پرورش اندام و بدنسازی ملی پوشان کشورمان در صدر قرار دارند. امروز می توانیم با قدرت بگوییم آسیا جایگاه بسیار کوچکی برای ورزشکاران ایران است و این به این معنی است که جوانان ایران در این رشته ها رشد جهانی یافته اند.

دبیر فدراسیون به مسابقات قهرمانی آسیا در چین اشاره کرد و افزود: این کشور (چین) که تولید ورزشکار دارد، در مسابقاتی که میزبانی اش که خود عهده دار بود، در رده دوم قرار گرفت و تیم ایران قهرمان بلامنازع این مسابقات شد. این یعنی اینکه ما توانسته ایم به رشد مطلوب دست پیدا کنیم.

نظر شما