با حکم محمد عباسی

سعادتمند بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران منصوب شد

۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۲:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۰۳۰
سعادتمند بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران منصوب شد
با حکم محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، احمد سعادتمند به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، معاون امور مجلس ، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان در مراسم تودیع ومعارفه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : بی توجهی به سند دار کردن زمین های اهدایی مردم به سازمان تربیت بدنی در گذشته و وزارت ورزش و جوانان ، موجب صدور احکام قضایی و لزوم پرداخت جریمه ای بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال شد.

رسولی نژاد اظهار داشت : به عنوان نمونه از ابتدای سال تاکنون 20 نفر از کسانی که مدعی مالکیت بخش هایی از زمین مجموعه ورزشی آزادی تهران هستند از وزارت ورزش و جوانان شکایت کردند که به دلیل در اختیار نداشتن سندی برای ارائه کردن به دادگاه ، با احکام قضایی مبنی بر پرداخت جریمه روبه رو شدیم .

وی بیان داشت : با توجه به حجم سنگین پرونده های موجود در دادگاه های کشور علیه وزارت ورزش و جوانان ، برای آزاد سازی تمام زمین های اهدایی و بدون سند ، نیازمند اعتبار هزار و 700 میلیارد تومانی هستیم که در آن صورت می توانیم به در اختیار گرفتن قطعی زمین ها ، سالن ها و دیگر مکان های ورزشی خود امیدوار باشیم .

معاون امور مجلس ، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان افزود : با هدف جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر ، مکان های جدید ورزشی در کشور ساخته نخواهد شد و اولویت اصلی ما در وزارتخانه ، تکمیل طرح های نیمه تمام است .

رسولی نژاد ادامه داد : با توجه به بودجه تعریف شده برای وزارت ورزش وجوانان که حدود 470 میلیارد تومان است ، در صورت ثابت ماندن هزینه ها ، تکمیل طرح های ورزشی کشور تا ده سال دیگر به طول خواهد انجامید که بهبود این شرایط ، نیازمند حمایت بیشتر مجلس در افزایش اعتبارات است .

وی گفت : بودجه ای که کارشناسان بودجه وزارت ورزش برای امسال به مجلس پیشنهاد کردند ، رقمی معادل 4 هزار و 500 میلیارد تومان بود که این رقم به بیش از یک دهم تقلیل یافت .

رسولی تژاد به شرایط مطلوب ورزش مازندران اشاره کرد و گفت : کسب مدال های متعدد ورزشکاران این استان در رقابت های متعبر آسیایی ، جهانی و المپیک ، قابل تقدیر و افزایش این توانمندی ها ، نیازمند برنامه ریزی و تلاش بیشتر است .

مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم بر ادامه روند قهرمان پروری در استان تاکید کرد و گفت : با برنامه ریزی های علمی و مدون ، حرکت چرخ ورزش مازندران در رسیدن به افتخاران بیشتر را شتاب بیشتری خواهیم داد .

سعادتمند اظهار داشت : باید تلاش کنیم مازندران را به استانی برتر و شاخص در رشته های مختلف ورزشی تبدیل کنیم که رسیدن به این هدف بزرگ با توجه به توانمندی موجود در استان ، دور از ذهن نیست .


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز