فدراسیون جهانی اعلام کرد

الهه احمدی، بهترین تیرانداز ایران در رنکینگ ۲۰۱۲ جهان

۱۳۹۱/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۲۵۷
الهه احمدی، بهترین تیرانداز ایران در رنکینگ ۲۰۱۲ جهان
فدراسیون جهانی تیراندازی رده بندی برترین‌های دنیا در سال 2012 را منتشر کرد که در آن نام بانوی تیرانداز کشورمان در بین 10 نفر برتر بخش 10 متر تفنگ بادی دیده می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این رنکینگ که بر روی سایت فدراسیون جهانی تیراندازی نیز قابل مشاهده است، الهه احمدی بانوی تیرانداز کشورمان که در رده بندی قبلی در رده دهم قرار داشت، با 797 امتیاز به مکان نهم صعود کرد.

در این بخش تیراندازانی از چین، لهستان، چین، آلمان، جمهوری چک، آمریکا، صربستان و اوکراین بالاتر از ملی پوش کشورمان قرار دارند.

در این رنکینگ مه لقا جام بزرگ با 36 امتیاز در رده 36 قرار گرفت و نرگس امام قلی نژاد نیز با 33 امتیاز و دو پله سقوط در جایگاه 45 مشترک با نماینده هند ایستاد. زهرا هاشمی نیز با 30 امتیاز و دو پله سقوط، مکان پنجاهم را از آن خود کرد.

در بخش 25 متر تپانچه الهام هریجانی با 8 امتیاز در رده 54 و زینب رمضانی و بهناز غلامی نیز با 6 امتیاز به همراه نماینده صربستان در رده 59 ایستاده‌اند.

در 50 متر سه وضعیت زنان مه لقا جام بزرگ با 264 امتیاز در مکان بیستم، الهه احمدی با 11 امتیاز در مکان شصت و ششم و صفیه صحراگرد با 5 امتیاز در رده هشتاد و سوم قرار دارند.

اما در بخش مردان و در ماده 50 متر سه وضعیت مهدی جعفری در رده 58 و امین حیدری و سامان شهسواری نیز در رده مشترک 74 قرار گرفته‌اند.

در 50 متر تفنگ نیز مهدی جعفری با 10 پله صعود مکان 77 را از آن خود کرده است.

در ماده 10 متر تفنگ بادی حسین باقری در رده 43، مهدی جعفری در رده 77، امین حیدری در رده 93 و پوریا نوروزیان نیز در مکان 99 قرار گرفتند.

در 50 متر تپانچه نیز محمد احمدی در مکان 40 و ابراهیم برخورداری در مکان 43 ایستادند.

در بخش 10 متر تپانچه بادی ابراهیم برخوداری در رده سی ام ایستاد.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز