با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت

عیادت ساور از قهرمان اسبق وزنه‌برداری آسیا

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۶:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۳۴۱
عیادت ساور از قهرمان اسبق وزنه‌برداری آسیا
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان روز گذشته از تقی روحانی قهرمان اسبق وزنه برداری آسیا عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا، در این دیدار که روز گذشته صورت گرفت، عبدالرضا ساور معاون وزیر ورزش و جوانان به همراه رامین ولایتی رییس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در منزل تقی روحانی حضور یافتند و شرایط او را جویا شدند.

روحانی که درسال 1980 و در رقابت های قهرمانی آسیا با بلند کردن وزنه 200 کیلوگرمی روی سکوی نخست ایستاده بود با ابراز خوشحالی از حضور ساور گفت: 14 سال است که با بیماری پارکینسون دسته و پنجه نرم می‌کنم. مخارج و هزینه‌ها بالاست و فقط 482 هزار تومان بیمه از کارافتادگی و 90 هزار تومان نیز از صندوق پیشکسوتان می‌گیرم. عادلانه نیست من که برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب با عکس امام خمینی (ره) روی سکوی قهرمانی رفتم و سه مدال کسب کردم در چنین شرایطی گرفتار شوم.

در ادامه ساور با بیان اینکه چنین فرصت‌هایی برای دیدار با بزرگان ورزش کمتر پیش می‌آید، گفت: باید قدر پیشکسوتان را بدانیم و اهمیت بیشتری برای آن‌ها که در گذشته برای ایران اسلامی افتخار آفرین بودند قائل باشیم. تلاش می‌کنیم تا شرایط برای چنین ورزشکاران مدال آوری فراهم شود و زندگی بهتری داشته باشند.

در ادامه این جلسه با توجه به اینکه فقط به مدال آوران بازی‌های آسیایی و المپیک شرایط بهتری برای خدمت رسانی از سوی صندوق قهرمان و پیشکسوتان مهیا می‌شود ساور با ولایتی صحبت کرد تا روحانی این قهرمان اسبق آسیا جزو استثنائات باشد و بتواند از شرایط بهتر استفاده کند. ولایتی نیز در این باره قول مساعد داد.

در پایان این بازدید هدیه‌ای از طرف وزارت ورزش و جوانان و همچنین صندوق قهرمانان و پیشکسوتان به تقی روحانی اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز