طی مراسمی در روز گذشته

جام‌های قهرمانی به برترین‌های جشنواره فجر ۹۱ استان تهران اهدا شد

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۹۸۱
جام‌های قهرمانی به برترین‌های جشنواره فجر ۹۱ استان تهران اهدا شد
در جریان مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 91 استان تهران، برترین ها معرفی و جام و لوح تقدیر آنها اهدا شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، این مراسم، با حضور نژادفلاح مدیر كل ورزش و جوانان استان تهران، معاونان و مدیران ستادی اداره كل، روسای حوزه ها و شهرستان های تابعه استان و جمعی از پیشكسوتان، بعداز ظهر دیروز ( دوشنبه) در سالن آمفی تاتر اداره كل برگزار شد و درجریان آن و بر اساس مدال های كسب شده در دو بخش آقایان و بانوان، حوزه شمالغرب تهران به مقام اول رسید و حوزه جنوبشرق و شهرستان ری، مقام های دوم و سوم را كسب كردند.

در ابتدای این مراسم، رئیس اداره ورزش و جوانان حوزه جنوبغرب تهران به نمایندگی از روسای حوزه و شهرستان گفت: جشنواره فجر، از بعد فرهنگی، حركت ارزشمندی بود و از بعد اجتماعی، روحیه نشاط و شادابی را به جامعه استان تهران آورد.

احمد نامنی افزود: همه دیدند كه در كنار ورزشكاران، خانواده ها هم در جشنواره فجر حضور یافتند و با شوق و ذوق به تشویق ورزشكاران پرداختند و با این حركت بزرگ، استان تهران یكبار دیگر خود را به جامعه پایتخت معرفی كرد.

وی با اشاره به معضلات شهر تهران در تمامی بخش ها، مسئولیت اداره كل ورزش و جوانان را سنگین توصیف كرد و گفت: اداره كل ورزش و جوانان، یك اداره استانی نیست، یك اداره ملی است و نگاه به آن باید فرااستانی و ملی باشد.

نامنی تاكید كرد: بعد از یك دوره كه احساس كردیم از اهداف خود دور افتاده ایم و دچار روزمرگی شده ایم، حركتی كه نژادفلاح مبتكر آن بود، ما را برآن داشت تا باور كنیم كه در تربیت بدنی كار می كنیم و این توانایی را داریم تا همچنان، الگوی سایر استان های كشور باشیم.

در بخش دیگر مراسم، رئیس هیئت نجات غریق استان تهران گفت : در تمام دنیا، نگاه به ورزش، نگاه جشنواره ای است و برگزاری جشنواره فجر در استان تهران، به شكل خیلی خوبی انجام شد و نوید دهنده نگاه تازه ای در ورزش كشور است.

بهزور اسفندیاری به نمایندگی از هیئت های ورزشی استان تهران، افزود: وزارت ورزش و جوانان باید به جشنواره ها، دید خوبی داشته باشد، ‌چرا كه 75 درصد قهرمانان در جهان از دل جشنواره ها بدست می آیند و جشنواره فجر 91 هم، حركت جدی در این راستا بود.

وی با تاكید بر این مهم كه جایگاه تهران باید همواره جدا دیده شود، گفت: در بین كسانی كه امروزه ورزش استان تهران را اداره می كنند، چهره هایی دیده می شوند كه از یك سو در فدراسیون های ورزشی و كنفدراسیون های آسیایی و از سوی دیگر در تهران، رئیس هیئت هستند، بنابراین تهران را باید در حد كشور دید، چرا كه هر حركتی در تهران، جریان تاره ای را در ورزش كشور راه می اندازد و هر اتفاقی در تهران، الگویی برای دیگر استانهاست.

در این مراسم، پس از ارائه گزارش فعالیت ستاد جشنواره توسط میرزاآقابیك و سخنرانی نژادفلاح، از طرف مدیر كل، لوح سپاسی به دبیر ستاد جشنواره فجر اهداء شد و از "كاكلی" پیشكسوت رشته بدنسازی و پرورش اندام، تحلیل بعمل آمد.
در پایان مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 91استان تهران، جام های قهرمانی و جام های برترین ها توسط نژادفلاح، كلانتری و‌ ملاجعفری معاونان اداره كل و... به روسای حوزه ها، شهرستان ها و هیئت های ورزشی اهداء‌شد و از هیئت ها، حوزه ها و شهرستان های فعال با اهدای لوح تقدیر به شرح ذیل تجلیل گردید:

• مدال های كسب شده در بخش آقایان و بانوان:
مقام اول: حوزه شمالغرب (زرنگار)
مقام دوم: حوزه جنوبشرق (جانعلی)
مقام سوم: حوزه شهرری (رسته)

• بهترین برگزار كننده جشنواره: شهرستان شهریار ( عبدالوند)

• بهترین میزبانی آقایان: شهرستان ورامین ( حسینی )

• برترین كمیته ها: انجمن های ورزشی (دادوئی )

• برترین میزبانی در بخش بانوان: حوزه جنوبغرب ( نامنی )

• حضور گسترده ورزشكاران زن: حوزه شمالشرق ( ایلكا)

• حضور گسترده ورزشكاران آقایان: شهرستان شمیرانات (پیروانی)

• برترین هیئت های ورزشی :
مقام اول: هیئت تكواندو (سهرابی)
مقام دوم: هیئت فوتبال (شیرازی)
مقام سوم: هیئت ورزش های جانبازان و معلولان(لواسانی)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز