سجاد مرادی در گفت‌وگوی اختصاصی با برنا:

کاری به حمایت فدراسیون ندارم!/ خانواده‌ام را به اردوی خارجی ترجیح می‌دهم

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۶:۴۵
کد خبر: ۱۲۳۷۱۹
کاری به حمایت فدراسیون ندارم!/ خانواده‌ام را به اردوی خارجی ترجیح می‌دهم
دونده 800 و 1500 متر کشورمان گفت: کاری به حمایت فدراسیون ندارم و با جدیت تمریناتم را دنبال می‌کنم.

تیم ملی دوومیدانی ایران، این روزها خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که حدود 40 روز دیگر در هند برگزار می‌شود، آماده می‌کند و یکی از ملی‌پوشانی که امید زیادی به مدال‌آوری و موفقیت او می‌رود، سجاد مرادی است؛ دونده‌ای که در بازی‌های آسیایی 2010 گوانگ ژو، عنوان مدال‌آورترین ورزشکار کاروان ایران را به دست آورد.

مرادی در گفت‌وگوی اختصاصی خود با خبرنگار ورزشی برنا، اعلام کرد که هدف اولش، موفقیت در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا و سپس تلاش برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی است.

تمرینات در چه شرایطی برگزار می‌شود؟
حدود یک ماه و نیم است که در شهرکرد تمرین می‌کنم تا برای حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا آماده شوم و خوشبختانه شرایط خوب است.

چطور شهرکرد را برای تمرین انتخاب کردی؟
شهرکرد ارتفاع بالایی دارد و چون می‌خواهم به‌غیراز مسابقات 800 متر، در رقابت‌های دوی 1500 متر هم شرکت کنم، این شهر را برای تمرین انتخاب کردم که برای من مناسب است.

اما خیلی از ملی‌پوشان دوومیدانی اردوهای خارج از کشور را برای تمرین انتخاب می‌کنند؟
من شرایط حضور در خارج از کشور را ندارم. بیشتر ملی‌پوشان دوومیدانی مجرد هستند؛ اما من باید در کنار خانواده و دخترم باشم و برای همین در داخل کشور تمرین می‌کنم و ترجیح می‌دهم در کنار خانواده‌ام باشم.

در بازی‌های آسیایی 2010 گوانگ ژو، مدال‌آورترین ورزشکار کاروان ایران شدی. فکر می‌کنی بتوانی در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی هم مانند دوره قبل بدرخشی؟
من قطعاً برای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون برنامه ویژه‌ای دارم که بعد از بازگشت از مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا و با حضور مربی مراکشی‌ام، آن را ازسر می‌گیرم تا همانند دوره قبل بتوانم موفق باشم و به مدال دست پیدا کنم و امیدوارم این بار هم این افتخار نصیبم شود.

در چند وقت اخیر، تعدادی از ملی‌پوشان دوومیدانی، ازجمله احسان حدادی که در آمریکا تمرین می‌کند، از شرایط موجود دوومیدانی گلایه داشتند و معتقد هستند که حمایت لازم از آن‌ها نمی‌شود. تو هم همین نظر را داری؟
من هیچ وقت اعتراضی به شرایطم نداشته‌ام و فدراسیون چه از من حمایت کند یا نه، کارم را انجام می‌دهم تا در فرم ایده‌آل قرار داشته باشم.

اما حدادی باوجود آنکه فدراسیون به وی کمک مالی کرده بود، اعلام کرده که دیگر برای ایران پرتاب نمی‌کند؟
من چند ماهی است که احسان را ندیده‌ام؛ اما احساس می‌کنم که او این حرف‌ها را ازروی عصبانیت زده و مانند همیشه برای مسابقات به تیم ملی برمی‌گردد.

بالأخره طلبت را از باشگاه ذوب‌آهن گرفتی؟
دیروز با آقای ابراهیمی، مدیرعامل ذوب‌آهن، صحبت کردم و قرار شد به زودی با من تسویه‌حساب کنند و پولم را بدهند.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز