در نشست با روسای فدراسیون‌ها

خسروی‌وفا: ورزش برای همه و در همه جا و هر زمان در دستور کار قرار دارد

۱۳۹۲/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۵:۲۳
کد خبر: ۱۴۳۹۱۳
خسروی‌وفا: ورزش برای همه و در همه جا و هر زمان در دستور کار قرار دارد
معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان افزایش سرانه سلامت و کمتر شدن هزینه درمان را با بهره گیری از عمومی سازی ورزش در کشور مورد توجه قرار داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمود خسروی وفا در نشست دکتر محمد باقر نوبخت سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی رییس جمهوری با روسای فدراسیون ها گفت: این نخستین دوره ای است که کمتر از 20 روز چند مقام عالی رتبه هیات دولت در این وزاتخانه حضور می یابند و این موضوع با توجه به فشردگی کار دولت در ابتدای کار بسیار مغتنم است و ما مدیران ورزش با این توجهات، نسبت به آینده کاری حوزه ورزش امیدوارتر می شویم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه ورزش همگانی در کشور اظهار داشت: اعداد و ارقامی که برای توسعه این بخش از ورزش در نظر گرفته شده با توجه به اهمیت این حوزه و جایگاه آن شایسته نبوده و نیست.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان تاکید کرد: افزایش سرانه سلامت و کمتر شدن هزینه درمان بخشی از اهدافی است که می توان با توجه بیشتر به ورزش همگانی به آن دست پیدا کرد.

وی تاکید کرد: شعار ورزش برای همه و همه جا و در هر زمان باید سرلوحه افراد جامعه قرار بگیرد که در این راه مشارکت آموزش و پروش می تواند راهگشای این موضوع باشد.

خسروی وفا همچنین در این نشست به نقش رسانه های گروهی در بیان اهمیت ورزش همگانی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه ها باید این باور مردم را که ورزش باید در سبد خانواده قرار بگیرد، پررنگ نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز