همگام با همایش نهم

پورکاظمی: آخرین یافته‌های علمی ارائه می‌شود

۱۳۹۲/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۷:۱۴
کد خبر: ۱۴۳۹۵۲
پورکاظمی: آخرین یافته‌های علمی ارائه می‌شود
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد که در جریان نهمین همایش پزشکی ورزشی ایران آخرین یافته های علمی این حوزه از سوی بهترین اساتید ارائه می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر لطفعلی پورکاظمی در مراسم افتتاحیه این همایش که صبح امروز در محل هتل المپیک مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، اظهار داشت: فدراسیون پزشکی ورزشی به خود می بالد که هر سال به منظور به روز رسانی دانش خانواده پزشکی ورزشی همایش های ملی و بین المللی را به صورت یک سال در میان برگزار کرده و با ارائه آخرین یافته های علمی خانواده پزشکی ورزشی سراسر کشور را برای ارائه خدمت به ورزشکاران به علم روز مجهز می کند.

وی با اشاره به اینکه کنگره بین المللی پزشکی ورزشی سال گذشته به میزبانی اصفهان برگزار شد، افزود: در همایش امسال که به وسعت کشوری برگزار می شود مثل سال های گذشته سعی کردیم بهترین اساتید را برای ارائه مباحث علمی مختلف حوزه پزشکی ورزشی انتخاب کنیم تا این همایش بالاترین میزان بازدهی را از نقطه نظرعلمی داشته باشد. 

پورکاظمی از تلاش و همراهی دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رئیس نظام پزشکی تهران برای برگزاری باشکوه و کیفی این همایش و همچنین همایش های سنوات گذشته تجلیل کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز