سایر رسانه‌ها

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ - ۲۱:۰۲:۴۹
کد خبر: ۱۴۵۲۴۲
سایر رسانه‌ها
دانیال داوری قهر نکرده!
دانیال داوری قهر نکرده! (قانون آنلاین)

بعد از بازی تیم ملی و بازی نکردن دانیال داوری شایعات زیادی در مورد ناراحتی و قهر این بازیکن بر سر زبانها افتاد اما خبرنگار قانون از نزدیکان این بازیکن ماجرا را پیگیری کرد و از آنها که تا پای پرواز هم او را همراهی کرده بودند اطمینان دادند که او نه تنها قهر نکرده که از حضور در تیم کی روش هم راضی است . دانیال قطعا سه هفته آینده باز هم به ایران بر می گردد و بازهم در کنار تیم ملی خواهد بود حتی گفته می شود پدر او حتی با اهالی فدراسیون تماس گرفته و اطمینان داده این حرف و حدیثها در مورد پسرش شایعه است.

استقلالی‌ها دنبال جاسوس (قانون آنلاین)
انتشار گزارشهایی از اتفاقات درون رختکن استقلال در رسانه ها حسابی استقلالیها را ناراحت کرده است آنقدر که می خواهند ریشه این ماجرا را پیدا کنند. گویا ماجدی مامور شده که جاسوس رختکن استقلال را پیدا کند و سرپرست تیم هم در آخرین مصاحبه ش به شدت از این رفتار بازیکنان تیم انتقاد کرده و وعده داده در صورت پیدا کردن این فرد حتما با وی برخورد خواهد کرد.

درخواست هواداران پرسپولیس از رضایی: نورورزی را هم با خودت ببر! (نامه نیوز)
غلامرضا رضایی که فصل جاری به یک نیمکت نشین تبدیل شده، از وضعیت خود در پرسپولیس رضایت ندارد و قصد جدایی دارد. وی در جلسه ای با علی دایی اعلام کرد که برای موفقیت و بازی کردن بهتر است نیم فصل از این تیم برود و در مصاحبه با رسانه ها نیز تاکید کرد نیم فصل جدا خواهد شد. نکته جالب، واکنش هواداران پرسپولیس به جدایی وی است، آنها با وجود اینکه به این بازیکن علاقه دارند اما با جدایی وی کاملا موافق هستند و حتی از رضایی نیز خواسته اند هادی نوروزی را هم با خود ببرد!

استعفای رویانیان یا کناره‌گیری پرسپولیس؟ (سرخابی نیوز)
احتمال دارد محمد رویانیان به زودی از سمت خود استعفا کند و یا فدراسیون فوتبال را به کناره گیری تیمش از لیگ تهدید کند. پس از اینکه کمیته انضباطی فدراسیون، پرسپولیس را با کسر یک امتیاز به خاطر توهین تماشاگرانش در دیدار با داماش محروم کرد، قرمزها واکنش تندی داشتند. رویانیان به دلیل شدت عصبانیت قصد مصاحبه ندارد اما بعید نیست که به زودی تصمیم غیرمنتظره ای بگیرد. با توجه به سوابق رویانیان می توان به این نتیجه رسید که تصمیم غیرمنتظره وی می تواند استعفای دوباره از مدیرعاملی و یا تهدید فدراسیون به کناره گیری پرسپولیس از لیگ باشد. شکایت به فیفا برای احقاق حق نیز یکی از حربه های همیشگی مدیران فوتبال پس از احکام عجیب کمیته انضباطی است.

ناراحتی دایی از رویانیان! (بانک ورزش)
علی دایی از محمد رویانیان به شدت دلخور است و این دلخوری به ادبیات رویانیان در مصاحبه اخیرش بازمی گردد. رویانیان در مصاحبه ای در حمایت از علی دایی گفته بود: دایی از این پس نیازی نیست مصاحبه کند و خودم جواب تمام منتقدان را می دهم. همین حمایت هم ناراحتی علی دایی را در پی داشته. طبق شنیده ها، دایی به دوستانش گفته: من خودم می تونم از خودم دفاع کنم و انتظار نداشتم رویانیان این طوری مصاحبه کند.

خیابانی: به من فحش بدهید! (نیمه سوم)
جواد خیابانی در اولین شب پخش برنامه اش که با نام «نیمه سوم» از شبکه سه سیما پخش شد بارها از مردم خواست تا در مسابقه پیامکی برنامه شرکت کنند. انتهای برنامه آنقدر از گوشی به خیابانی اشاره کردند تا از مردم بخواهد پیامک بزنند که خیابانی متوجه نشد که چه می گوید و اینچنین درخواستش را عنوان کرد: «خواهشا پیامک بزنید و هر انتقادی، پیشنهادی دارید به ما بگویید. اصلا پیامک بزنید بگویید خیابانی آدم بدی است ولی پیامک بدهید.» اگر برنامه چند دقیقه دیگر ادامه پیدا می کرد مشخص نبود خیابانی چه حرف هایی روی آنتن زنده به زبان می آورد.

سروش رفیعی و بختیار رحمانی در لیست جدید کی روش (رادنیوز)
تیم ملی اواخر ماه آینده باید در چارچوب رقابتهای انتخابی جام ملتهای آسیا (استرالیا 2013) دو بازی با تیم های ملی تایلند و لبنان در بانکوک و بیروت برگزار کند. کی روش برای این دو بازی فهرست جدید ملی پوشان را منتشر خواهد کرد که گویا با انتشار این فهرست سوتفاهم های موجود میان باشگاه فولاد و کادرفنی تیم ملی به پایان می رسد. براساس با شنیده ها در اردوی بعدی تیم ملی برای بازی با تایلند و لبنان، حداقل دو بازیکن از فولاد حضور خواهند داشت که این دو بازیکن، بختیار رحمانی و سروش رفیعی هستند. البته نفرات دیگری هم از فولاد زیر ذره بین دستیاران کی روش قرار داند اما از یک منبع آگاه شنیدیم رحمانی کاپیتان جوان فولاد و رفیعی، پدیده این تیم صدرنشین، بیش از سایرین مدنظر دستیاران کی روش قرار دارند. جالب است بدانید بعد از اعتراض رسمی باشگاه فولاد به فدراسیون (در واکنش به عدم دعوت بازیکنان این تیم صدرنشین به اردوی تیم ملی) شایعه شده بود کی روش دیگر بازیکنی از فولاد را به تیم ملی دعوت نمی کند اما انگار این موضوع در حد شایعه است و انتشار فهرست جدید تیم ملی به این سوتفاهم پایان خواهد داد.

دایی از غریبی OK گرفت! (سرخابی نیوز)
علی دایی در صحبتی که با میلاد غریبی بازیکن جوان تیمش داشت، وی را راضی به جدایی از پرسپولیس و پیوستن به ذوب آهن کرد. غریبی برخلاف پیام صادقیان و امید عالیشاه، فرصت بازی پیدا نکرد تا از مدتها پیش زمزمه جدایی اش از پرسپولیس شنیده شود. در شرایطی که تراکتوری ها غیر رسمی خواستار جذب این بازیکن شده اند،اما پرسپولیسی ها به دنبال معاوضه وی با محسن مسلمان بازیکن جوان ذوب آهن هستند. غریبی هم خودش تمایلی به ذوبی شدن نداشت اما مثل اینکه با صحبت هایی که دایی با وی داشته، توانسته است او را راضی به حضور در ذوب آهن کند تا برای جذب مسلمان یک گام برداشته باشند.

ستار همدانی؛ فدایی یا کمک مربی؟ (بانک ورزش)
امیر قلعه‌نویی به دلیل محرومیت در بازی با نفت تهران روی نیمکت حضور نداشت و از سکوها کار را دنبال می‌کرد. نکته جالب در مورد او اما این است که سرمربی استقلال در بین تماشاگران هم دو دستیارش را کنار خودش داشت. غیر از کریم بوستانی که محروم بود، ستار همدانی هم بدون اینکه مشکل خاصی داشته باشد پهلوی دست امیر نشست تا او تنها نباشد! در شرایطی که تیم سرمربی‌اش را نداشت، این رفتار قلعه‌نویی شدیدا باعث تعجب بود. به نظر می‌رسد یکی مثل ستار همدانی بیشتر از اینکه کفایت فنی داشته باشد و به درد تیم بخورد، کمک حال امیرخان است و نقش فدایی او را بازی می‌کند. اگر غیر از این بود و قلعه‌نویی واقعا در وجود ستار کمی مهارت و توانایی سراغ داشت، اجازه نمی‌داد این استعداد روی سکوها هدر برود و حتما کاری می‌کرد تا در غیاب خودش همدانی به تیم نزدیک‌تر باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز