سجاد مرادی در گفت‌وگو با برنا:

گفته بودم آماده نیستم/ با پای مصدوم دویدم!

۱۳۹۲/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۴۵۳۷۲
گفته بودم آماده نیستم/ با پای مصدوم دویدم!
ملی‌پوش دو و میدانی ایران گفت: برای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی حتماً به یک مربی خارجی نیاز دارم و امیدوارم شرایط حضور مربی الجزایری‌ام در ایران مهیا شود.

یکی از ورزشکارانی که انتظار مدال آوری زیادی از او در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی می رود، سجاد مرادی دونده ملی پوش ماده های 800 و 1500 متر ایران است که در بازی های آسیایی 2010 گوانگجو هم توانست به عنوان مدال آورترین ورزشکار کاروان ایران خود را معرفی کند. با این حال این ملی پوش با سابقه، مدتی است که دچار افت شده و در مسابقات قهرمانی آسیا در هند نتوانست به مدالی دست پیدا کند و به مسابقات جهانی مسکو نیز راه نیافت و در بازی های کشورهای اسلامی نیز که اخیراً برگزار شد، به عنوان قابل توجهی نرسید.

مرادی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی برنا علت این موضوع را مصدومیتی عنوان کرد که چند وقتی است با آن دست به گریبان است و هنوز به بهبودی کامل نرسیده است.

*در حال حاضر چه شرایطی داری؟
من هنوز متاسفانه آسیب دیده هستم و بهبودی کامل را به دست نیاورده ام اما به دلیل تعهدی که به باشگاه پیکان داشتم، مجبورم که در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور شرکت کنم اما بعد از آن استراحت می کنم و منتظر هستم تا شرایط حضور مربی الجزایری ام در ایران فراهم شود تا به همراه او تمریناتم را دنبال کنم تا با شرایط مناسبی در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی شرکت کنم.

*در بازی های کشورهای اسلامی هم که نتیجه خوبی نگرفتی؟
بله همین طور است البته من قبل از این مسابقات هم به مسئولان گفته بودم که مصدوم هستم و آمادگی لازم را ندارم اما با اصرار آنها در مسابقات شرکت کردم.

*البته با این که مدال نمی گیری اما گویا رکوردهایت بهتر شده است؟
بله من در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی به مدال نرسیدم اما از لحاظ رکوردی نتایج بهتری گرفتم که البته این موضوع چندان مطابق میل من نیست و من امیدوارم که بتوانم در بازی های آسیایی به مدال دست پیدا کنم.

*با مصدومیتی که داشتی چرا برای پیکان مسابقه دادی؟
وضعیت پیکان در جدول مقداری خطرناک بود و من با توجه به تعهدی که به این تیم داشتم حاضر شدم که برای این تیم مسابقه بدهم.

*این مسابقه دادن آسیب دیدگی ات را تشدید نمی کند و بهتر نبود که استراحت می کردی؟
قبول دارم اما حواسم هست که این آسیب دیدگی از ناحیه آشیل پایم بیشتر نشود.

*پیگیر حضور سمیر خدار مربی الجزایری ات در ایران بوده ای؟
بله او قرار بود پارسال به ایران بیاید اما این موضوع به تعویق افتاد ولی من برای بازی های آسیایی حتماً به حضور این مربی نیاز دارم. من در چند سال گذشته مربی نداشته ام و تنها با برادرم پژمان تمرین می کرده ام که این کافی نیست و همین موضوع باعث شده مقداری دچار افت شوم اما برای مسابقات آینده حتماً به یک مربی خارجی خوب نیاز دارم تا زیر نظر او برنامه هایم را دنبال کنم.

*از امیر، برادرت چه خبر؟
امیر هم در شرایط خوبی قرار دارد و مثل من در این فصل به عضویت پیکان درآمده و برای این تیم می دود.

نظر شما