رئیس فدراسیون قایقرانی:

شاهد تحول چشمگیر ورزش بعد از انقلاب اسلامی هستیم

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۰۴
شاهد تحول چشمگیر ورزش بعد از انقلاب اسلامی هستیم
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: در حال حاضر خصوصاً بعد از موفقیت ورزش ایران در بازیهای آسیایی تحول چشمگیر در ورزش کشور را پس از سپری شدن 32 سال از انقلاب اسلامی شاهد هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، احمد دنیامالی ضمن تبریک سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خطاب به روسای کمیته های اجرایی بیان کرد: هر جامعه ای برای بقاء، رشد و تعالی نیاز به افراد سالم، شاداب و بانشاط دارد و این میسر نمی شود مگر با گسترش ورزش در جامعه که خوشبختانه بنیانگذار انقلاب اسلامی با آگاهی به این مسئله به ورزش اهمیت بسیاری می دادند و توصیه های فراوانی در این رابطه داشته اند.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) ورزش را به تنهایی برای انسان کافی نمی دانست و تقویت قوه جسمانی را در کنار تقویت روحانی دارای ارزش می دانست، یعنی همان ورزشی که دارای هدف باشد نه ورزشی که بیهوده و پوچ باشد.
 
دنیامالی تصریح کرد: به عقیده من با سرلوحه قرار دادن این نکته در ورزش باعث پیشرفت و افتخارآفرینی در میادین بین المللی خواهیم شد. پس باید کاری کنید که ورزشکارانمان با درک این مسئله ، ورزش قهرمانی را ادامه دهند.

رئیس فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: بنا به گفته رهبر معظم انقلاب نیز "ورزش وسیله ای در جهت رشد انسان و یک تکلیف می باشد." حال با تأصی از فرمایشات مقام عظمای ولایت ، باید بدانیم با توجه به اینکه در ورزش مسئولیتی را بر عهده گرفته ایم وظیفه سنگین تری نسبت به بقیه اقشار جامعه بر دوش خود داریم.
 
وی ادامه داد: اهمیت نقش ورزش در نظر رهبران دینی در رده های بالاتر و مسئولین در رده های پایین تر در دوران انقلاب اسلامی باعث سیر صعودی ورزش در کشورمان شده و به کسب دستاوردهای عظیمی در میادین بین المللی نائل گردیده است.

دنیامالی بیان کرد: قایقرانی یکی از رشته هایی بود که پیش از انقلاب توجه چندانی به آن نمی شد ولی بعد از انقلاب و طی این سالها در بخش همگانی رشد بسزایی داشته و قهرمانان زیادی را نیز به ورزش ایران تحویل داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز