آیین‌نامه انتخابات ریاست فدراسیون‌ها اصلاح می‌شود

سجادی: کمک مالی وزارت ورزش و جوانان به تیم ملی فوتبال پرداخت شد

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۱:۱۲
کد خبر: ۱۶۳۱۷۴
سجادی: کمک مالی وزارت ورزش و جوانان به تیم ملی فوتبال پرداخت شد
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از اصلاح آیین نامه انتخابات ریاست فدراسیون ها خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سید نصرالله سجادی در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان از اصلاح آیین نامه چگونگی انتخاب رؤسای فدراسیون ها و رؤسای انجمن های ورزشی گفت: این موضوع تبصره ذیل ماده 7 اساس نامه فدراسیون های ورزشی است که 30 ماده و 15 تبصره آن به زودی تصویب و اجرایی خواهد شد. بعد از این اصلاحات شرایط احراز پست ریاست فدراسیون ها به نحوی خواهد بود که شایسته سالاری بر مدیریت فدراسیون ها حاکم و ورزش توسط ورزشی ها اداره می شود.

او ضمن تاکید مجدد به برگزاری انتخابات فدراسیون ها در موعد مقرر گفت: ثبت نام برای احراز پست ریاست فدراسیون اسکی بعد از المپیک زمستانی انجام خواهد شد و انتخابات آن برابر مقررات برگزارمی شود.

سجادی در ادامه حضورناطق نوری در انتخابات فدراسیون بوکس را بلامانع عنوان کرد: ناطق نوری از طریق وزارت بهداشت،‌درمان و آموزش پزشکی مجوز لازم برای ادامه فعالیت گرفته است و انتخابات این فدراسیون به همراه انتخابات فدراسیون اتومبیل رانی پس از طی تشریفات اداری برگزار خواهد شد.

او زمان برگزاری مجامع عادی فدراسیون های باقی مانده را اعلام کرد: 26 بهمن موعد برگزاری مجمع فدراسیون ژیمناستیک، 27 بهمن کاراته، 29 بهمن شمشیربازی، ‌30 بهمن والیبال،‌ 5 اسفند شطرنج، ‌7 اسفند پزشکی ورزشی، 8 اسفند ناشنوایان و 13 اسفندماه زمان مجمع فدراسیون جودو است.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص مجامع عمومی فدراسیون هایی که 2 تا 3 سال از زمان برگزاری آن ها گذشته است، گفت: در حال حاضر این مجامع طبق قوانین و مقررات در حال برگزاری است. مجمع نابینایان از اردیبهشت ماه سال 88 و مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته از سال 89 برگزار نشده بود. به طور حتم در 4 سال آینده دوماه قبل از پایان مدت ریاست فدراسیون ها اقدام به تدارک برگزاری انتخابات در زمان مقرر خواهیم کرد.

دکتر نصرالله سجادی در ادامه این گفت و گو از فوتبال و حمایت های وزارت ورزش و جوانان به این رشته پرمخاطب اشاره کرد: با کفاشیان در مورد مسائل مالی جلسه داشتیم که کمکی از طرف وزارت ورزش و جوانان به تیم ملی پرداخت شد اما قراری برای ملاقات با کی روش نداشته ام.

او در پایان حمایت همه جانبه مالی و غیرمالی از تیم های ملی را مورد تاکید قرار داد: ما در تمام شرایط حمایت مالی و غیرمالی از تیم ملی فوتبال داشته و خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز