نتایج مرحله ششم تور لانکاوی

درخشش پیراهن طلایی پور سیدی

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۱۶۵۴
درخشش پیراهن طلایی پور سیدی
پس از پایان مرحله ششم تور بین المللی لانکاوی که در مسافت 1/199 کیلومتر از ملاکا تا پونتیان برگزار شد پیراهن طلایی همچنان بر تن صمد پور سیدی باقی ماند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در پایان مرحله ششم تور لانکاوی، پیراهن طلایی و پیراهن سفید مخصوص برترین رکابزن آسیایی بر تن دوچرخه سوار تیم پتروشیمی تبریز با ثبت زمان 19 ساعت و 43 دقیقه و 50 ثانیه باقی ماند.

در مجموع برترین دوچرخه سواران آسیایی : بعد از صمد پور سیدی ، وحید غفاری از تیم پتروشیمی تبریز با اختلاف 1 دقیقه و 27 ثانیه و امیر کلاهدوز با اختلاف 2 دقیقه و 48 ثانیه در جایگاهای دوم و سوم آسیایی قرار گرفتند .

در مجموع تیمی پس از پایان شش مرحله : تیم MTN از آفریقای جنوبی با ثبت زمان 59 ساعت و 14 دقیقه و 17 ثانیه در جایگاه اول و تیم پتروشیمی تبریز با 1 دقیقه و 38 ثانیه اختلاف سکوی دوم را از آن خود کرد و همچنین تیم ANDRONI از ونزوئلا با ثبت زمان 8 دقیه و 52 ثانیه بر سکوی سوم ایستاد .

در مجموع تیمی تیمهای آسیایی : تیم پتروشیمی تبریز از ایران در جایگاه نخست قرار دارد و تیمهای جایانت و اندونزی به ترتیب با اختلاف 24 و 32 دقیقه نسبت به تیم نماینده ی ایرانی ، مقامهای دوم و سوم را به دست آوردند.

مرحله هفتم تور لانکاوی با بر تن داشتن پیراهن طلایی دوچرخه سوار ایرانی در مسافت 230 کیلومتری از کوتاتینگی تا پکان برگزار خواهد شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز