هاشمی: دکتر گودرزی شناخت کاملی از تیراندازی دارد

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۶:۲۶
کد خبر: ۱۷۱۷۵۷
هاشمی: دکتر گودرزی شناخت کاملی از تیراندازی دارد
رئیس فدراسیون تیراندازی، در جلسه هماهنگی اعزام ملی پوشان به مسابقات قهرمانی آسیا در کویت، صحبت هایی را درباره وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مطرح کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سید مهدی هاشمی در نشستی که صبح امروز، با حضور ورزشکاران، مربیان و مسئولان این فدراسیون برگزار شد، اظهار داشت: وزیر ورزش قول داده بود که بازدیدی از مجموعه تیراندازی داشته باشد و من درخواست کردم این بازدید، همزمان با اعزام ملی پوشان به مسابقات کویت باشد؛ اما به دلیل حضور وی در جلسه هیات دولت این بازدید محقق نشد.

وی افزود: افتخار این را داریم که وزیر ورزش و جوانان، از روسای سابق فدراسیون تیراندازی بوده و با وضعیت این ورزش آشناست و امیدواریم حمایت بیشتری را از ایشان شاهد باشیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی، در ادامه با اشاره به جلسه اخیر خود با روسای کمیته ملی المپیک تاکید کرد: رئیس و سایر اعضای کمیته ملی المپیک هم قول داده اند که از مجموعه بازدید و از این ورزش حمایت کنند.

هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: نسبت به ورزش کم لطفی شده و باید تلاش کنیم که ورزش، موضوعیت جدی پیدا کند و این فدراسیون هم از این مقوله بهره مند شود.

نظر شما