علیپور: با وجود تنگناهای مالی حرکت رو به جلو داشتیم

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۷:۲۹
کد خبر: ۱۷۳۴۵۴
رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: خوشبختانه در پرتو تلاش و همدلی هیاتهای استانها و انجمن های تحت پوشش، سال پرباری را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، "مجمد علیپور" در سمینار مشترک روسای هیاتهای استانها و انجمن های ورزشی که در محل آکادمی ملی المپیک جریان دارد، افزود: آمار و ارقام به خوبی نشان می دهد که حرکت این فدراسیون با وجود مشکلات مالی ، مثبت بوده است. علت این موفقیت، هماهنگ بودن هیاتها و انجمنها و تلاش بی وقفه آنان بود که موجب شد در سال 92 به توفیقهای خوبی برسیم.
 
وی اضافه کرد: انجمنهای ما هم در عرصه داخلی و هم در عرصه خارجی بیلان خوبی داشتند و سرعت کار امیدوار کننده بود.

علیپور با تاکید بر اینکه باید روی پای خودمان بایستیم گفت: باید از طریق اسپانسر مشکلات را تا حدودی حل کنیم ولی نیاز به حمایت بیشتر وزارت ورزش و جوانان داریم.

رئیس فدراسیون در ادامه گفت:ما 16 انجمن داریم ولی 36 رشته را باید تحت چتر حمایت قرار دهیم. به عنوان مثال در سپک تاکرا چند رشته فعال هستند و یا در ورشهای هوایی هم همینطور. این حجم گسترده نیاز به حمایت مسئولان محترم دارد و امید است که در سال 93 بتوانم در سایه همگرایی بیشتر به اهداف خود برسیم. خوشبختانه امسال در مقوله آموزش، برگزاری مسابقات داخلی به ویژه رقابتهای لیگ و حضور در مسابقات مهم برون مرزی عملکرد خوبی داشتیم.

وی در پایان گفت:روسای انجمنها و هیاتها ، فعال و کوشا هستند و در امور اداری و اجرایی ید طولایی دارند که این فاکتورها در توفیق فدراسیون انجمنهای ورزشی در سال 92 نقش اساسی ایفا کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز