سرمربی اسکواش بانوان:

نمی‌توان از زنان اسکواش‌باز انتظار معجزه داشت

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۹:۳۷:۱۸
کد خبر: ۱۹۶۲۵۵
سرمربی تیم ملی اسکواش زنان گفت که پیشرفت های اخیر ورزشکاران زن در اسکواش چشمگیر بوده ولی با توجه به امکانات نمی توان از آنها انتظار معجزه داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مستانه کرم پور افزود: سطح مسابقات قهرمانی آسیا در هنگ کنگ بسیار بالا و در واقع این رقابت ها محک خوبی برای ارزیابی تیم بود.

وی گفت: اسکواش بازان زن در این مسابقات موفق شدند برای نخستین بار 2 برد داشته باشند. این دو برد نشان می دهد که تیم ایران ظرفیت پیروزی در مقابل حریفان آسیایی را دارد.

به گفته وی برگزاری اردوهای مستمر، اعزام های برون مرزی و شرکت در مسابقات بین المللی از جمله مواردی است که به تیم کمک می کند تا در مسابقات جهانی نتایج بهتری بیاورد.

کرم پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر تجهیزات تیم مطابق با استاندارهای روز دنیاست و به کارگیری تجهیزات در کنار حضور در رقابتهای مختلف می تواند جایگاه اسکواش بازان زن ایران را در جهان ارتقا دهد.

تیم ملی اسکواش زنان با ترکیب فاطمه حیدری، آرزوموسوی زاده، پرند دولتی زاده و تابا تقوی و با هدایت مستانه کرم پور به عنوان سرمربی در گروه دو با تیم های هند ،هنگ کنگ ، چین و پاکستان در مسابقات اسکواش زنان آسیا همگروه بود.

نخستین دوره رقابت های اسکواش زنان آسیا درسال 1986 میلادی در مالزی برگزار شد، تیم ملی زنان ایران امسال برای دومین بار درمسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا شرکت کرد.

مسابقات قهرمانی اسکواش بزرگسالان (مردان و زنان) آسیا از 21 تا 25 خردادماه در هنگ کنگ برگزار شد.

نظر شما