درخشش دونده سرعتی ایران در اردوی آلمان

قاسمی قهرمان شد و رکورد زد

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۲:۰۸
کد خبر: ۲۰۱۲۱۸
قاسمی قهرمان شد و رکورد زد
قاسمی در نخستین مسابقه تمرینی خود در این اردوی خارجی عملکرد فوق العاده ای داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا دوومیدانی یکی از رشته هایی است که با حداکثر نفرات در بازی های آسیایی اینچئون حضور خواهد یافت چرا که یکی از امیدهای اصلی کسب مدال کاراون ایران در اینچئون است.

از همین رو دوومیدانی کاران در ماده هاغی مختلف از چند ماه قبل اردوهای آماده سازی خود را آغاز کرده اند.

در این میان فدراسیون دوومیدانی برای کسب آمادگی بیشتر برخی از دوومیدانی کاران سرشناس و شانس های اصلی کسب مدال در ماده های مختلف را به اردوهای خارجی اعزام کرده است تا با حضور در اردوی خارجی در شرایط ایده آل و مطلوب و تمرین زیر نظر مربیان خارجی با آمادگی کامل در بازی های آسیایی شرکت کنند و مدال خوشرنگ تری به سینه بزنند.

یکی از این دوومیدانی کاران رضا قاسمی دونده سرعت ایران است. او که مدال قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد و در مرحله اول لیگ دوومیدانی هم در مواد 100 و 200 متر قهرمان شده بود، از شانس های مسلم کسب مدال در اینچئون محسوب می شود و فدراسیون در راستای اعزام مدال آوران خود به اردوهای خارجی، اردوی آلمان را برای قاسمی در نظر گرفته.

در همین راستا رضا قاسمی برای برگزاری اردوی تمرینی خود هفته گذشته به آلمان سفر کرد تا اردویی حدود سه هفته‌ در این کشور داشته باشد. قرار بود قاسمی پیش از ماه مبارک رمضان به آلمان برود، اما با حضور در لیگ کمی دیرتر به این اردو اعزام شد.

قرار است قاسمی در زمان حضور خود در چند مسابقه نیز شرکت کند. نکته جالب اینکه قاسمی در نخستین مسابقه تمرینی خود در این اردوی خارجی عملکرد فوق العاده ای داشت. رضا قاسمی در مسابقات جایزه بزرگ بلژیک در ماده 100 متر قهرمان شد.

او به صورت آزاد در مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی بلژیک شرکت کرد و موفق شد با رکورد 10 ثانیه و 20 صدم ثانیه به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند. وی همچنین در ماده 200 متر هم شرکت کرد و با طی کردن این مسافت در مدت زمان 20 ثانیه و 90 صدم ثانیه در جایگاه چهارم ایستاد. قاسمی با این رکورد، ورودی بازی‌های آسیایی را هم کسب کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز