قمری خبر داد

سفر رییس فدراسیون جهانی دوچرخه سواری به ایران

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۵:۳۴
کد خبر: ۲۰۱۲۲۴
سفر رییس فدراسیون جهانی دوچرخه سواری به ایران
رییس فدراسیون دوچرخه سواری از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور رییس فدراسیون جهانی این رشته خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، خسرو قمری در دیدار با مسوولان معاونت ورزش همگانی وصیدانلو مدیر کل دفتر توسعه همگانی وزارت ورزش وجوانان اظهار داشت: با توجه به سیاست های معاونت همگانی ودفتر توسعه در ابتدای کار دو همایش دوچرخه سواری را در دواستان برگزار کردیم که باید با تعامل بیشتر وشناسایی مشکلات سعی کنیم در آینده همایش هایی به مراتب باشکوه تر برگزار کنیم چراکه استقبال مردم وظیفه ما را سنگین تر کرده است.
 
وی افزود: در آخرین تماس هایی که با رئیس فدراسیون جهانی دوچرخه سواری داشتیم اعلام آمادگی کرده تا به ایران بیاید. به همین دلیل با برنا مه ریزی های انجام شده برای یکی از بزرگ ترین وباشکوه ترین همایش های همگانی که به زودی برگزار می شود از وی دعوت کرده ایم.

قمری ادامه داد: طبق برنامه هایی که داریم به دنبال این هستیم تا یک روز را به نام دوچرخه سواری همگانی با حضور رییس فدراسیون جهانی نام گذاری وآن را در تقویم جهانی به نام خود ثبت کنیم که این موضوع به نفع ورزش ایران خواهد بود.
 
رییس فدراسیون دوچرخه سواری با بیان این که آمادگی دارد تا هر یک ماه یک همایش بزرگ دوچرخه سواری در استان های مختلف کشور برگزاری کند یادآورشد: در حال حاضر با کمک اسپانسری که داریم برنامه ریزی های اولیه را برای روز های 17 مرداد به مناسبت روز خبرنگار، چهارده شهریور به مناسبت هفته دولت و18 مهرماه به مناسبت ولادت حضرت امام علی النقی برای برگزاری همایش های بزرگ دوچرخه سواری در استان های اراک، آذربایجان شرقی وتهران انجام داده ایم البته ارومیه نیز بارها در خواست میزبانی کرده که انشاالله با نظر معاونت همگانی در تلاشیم تا این برنامه ها قطعی شود. ما فقط می خواهیم برای کمک به گسترش ورزش همگانی در سراسر ایران شریک باشیم.

نظر شما