سابریست ایرانی عضو جدید کمیته شمشیربازی آسیا

یعقوبیان اول شد!

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۶:۱۱:۵۴
کد خبر: ۲۰۱۲۴۳
یعقوبیان اول شد!
علی یعقوبیان با کسب 142 رای بالاتر از دیگر شمشیربازان به عنوان اولین نفر عضو این کمیسیون شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در حاشیه مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا که در کره‌جنوبی در جریان است، انتخابات کمیسیون قهرمانان و ورزشکاران شمشیر باز آسیا با حضور بیش از 300 شمشیرباز برگزار شد و طی آن چهار عضو این کمیسیون معرفی شدند.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی در جریان است. این رقابت‌ها که از چهارشنبه گذشته در شهر سوآن آغاز شده فردا به پایان می‌رسد.
 
در حاشیه این رقابت ها اولین انتخابات کمیسیون قهرمانان و ورزشکاران شمشیرباز آسیا برگزار شد که طی آن علی یعقوبیان با کسب بیشترین رای همراه با سه شمشیرباز دیگر از کشورهای چین، کره‌جنوبی و قزاقستان برای مدت چهار سال عضو این کمیسیون شد.

در این میان علی یعقوبیان با کسب 142 رای بالاتر از دیگر شمشیربازان به عنوان اولین نفر عضو این کمیسیون شد. بعد از شمشیرباز اسلحه اپه کشورمان، لی شن قهرمان المپیک لندن از چین با 110 رای به عنوان دومین نفر عضو این کمیسیون شد.

همچنین کیم قهرمان جهان و المپیک از کره‌جنوبی با 90 رای و خانم یوسن بایرا از قزاقستان با 75 رای به ترتیب به عنوان نفرات سوم و چهارم به عنوان اعضای کمیسیون ورزشکاران و قهرمانان شمشیرباز آسیا معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز