برای حضور در رقابت‌های جهانی آلمان،

چهارمین مرحله از تمرینات تیم‌ملی تیراندازی جانبازان‌ومعلولین برگزار می‌شود

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۸:۴۵:۰۴
کد خبر: ۲۰۱۳۱۴
چهارمین مرحله از تمرینات تیم‌ملی تیراندازی جانبازان‌ومعلولین برگزار می‌شود
آخرین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی، برای اعزام به مسابقات جهانی آلمان از 17 تیر در تهران آغاز می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقیه اله کرمی، سرپرست انجمن تیراندازی با اعلام این خبر گفت: تیم ملی تیراندازی 26 تیر ماه برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان عازم کشور آلمان خواهد شد و اردوی متصل به اعزام ملی پوشان از 17 تا 25 تیر برپاست.

وی افزود: در اردوی متصل به اعزام، از 12 ملی پوش دعوت شده، تنها 6 نفر از آنها در رشته تپانچه به آلمان اعزام خواهند شد و باقی افراد در مسابقات جهانی شرکت نمی کنند.

سرپرست انجمن تیراندازی خاطر نشان کرد: در ماده تپانچه، دو رشته P4 و P5 را نیز اضافه کرده ایم که رقابت های این دو رشته به صورت میکس خانم ها و آقایان برگزار می شود و برای انجام تمرین در این دو رشته در مجموعه ورزشی آزادی باید تمرین کنیم و برای سایر تمرینات نیز از سالن تیراندازی فدراسیون استفاده می کنیم.

وی در خصوص رقابت های جهانی گفت: مسابقات جهانی آلمان از نظر اهمیت از مسابقات لهستان مهم تر است و اکثر کشورهای جهان در آن حضور دارند، ضمن اینکه نفراتی که بتوانند مقام های خوبی کسب کنند، سهمیه مستقیم رقابت های پارالمپیک 2016 را نیز بدست خواهند آورد، ضمن اینکه شرکت در مسابقات جهانی آلمان و قبل از آن مسابقات جام جهانی لهستان، برای ارتقا رنکینگ ورزشکاران بسیار حائز اهمیت است.

اله کرمی افزود: مهم ترین رقبای ما در مسابقات جهانی کشورهایی نظیر روسیه، ترکیه، اوکراین و کره جنوبی هستند و اگر بتوانیم جایگاه رقابت های لهستان را که در بخش تیمی مقام پنجم بود، حفظ کنیم، بسیار خوب است.

سرپرست انجمن تیراندازی تصریح کرد: اردوهای تیم ملی بر مبنای استانداردهای جهانی برگزار می شود و از نظر تکنیکی و مباحث روانی نیز اقدامات لازم انجام می شود و در این خصوص باید از همکاری خوب فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک تشکر کنم.

در آخرین اردوی تیم ملی تیراندازی، حسین امیری به عنوان سرمربی، آیت اله حیدری و کبری غیاثی، به عنوان مربیان تیم ملی در کنار تیم هستند و مهرنوش امینی سرپرستی بانوان را برعهده دارد و سید حسن کریمی، نماینده فرهنگی این اردو خواهد بود.

اسامی ورزشکاران مدعو به شرح زیر است:

مجید فلاح اردشیر، الناز عونی( آذربایجان شرقی)، مهدی زمانی شورابی، عبدالرضا مخبری نیا، هادی نجفی ملكی (تهران)، ساره جوانمردی، زهرا قاضی عسگر(فارس)، عالیه محمودی، سیده اعظم رضایی (مازندران)، صدریه پرهیز(ایلام)، معصومه خدابخش، اكبر عالی‏پور (لرستان)

ملی پوشان تیم تیراندازی از 17 تیر وارد اردو می شوند و تمرینات آنها تا 25 تیر در جریان خواهد بود.

نظر شما