با یک برنامه‌ریزی دقیق به مدال خواهیم رسید

پوریا: سرمایه‌گذاری روی پایه‌ها تضمین کننده موفقیت آینده است

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۴:۰۹
کد خبر: ۲۰۶۴۶۲
پوریا: سرمایه‌گذاری روی پایه‌ها تضمین کننده موفقیت آینده است
رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: برنامه های مفصلی برای استعدادیابی و توجه به رده های پایه داریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون در مجمع انتخاباتی این فدراسیون با کسب حداکثر آرا در سمت خود ابقا شد تا 4 دیگر هم را به عنوان رئیس این فدراسیون باقی بماند.

پوریا بعد از انتخاب مجدد به عنوان رئیس فدراسیون اظهار داشت: آرای حداکثری مجمع به بنده مسئولیت و وظیفه من را برای چهار سال آینده بیشتر و سنگین تر کرد. باید به گونه ای کار کنیم بتوانیم پاسخ خوبی به این اعتماد بدهیم. امیدوارم بتوانم با حمایت اعضای مجمع و اصحاب رسانه روند رو به رشد گذشته را همچنان ادامه دهیم.

رئیس فدراسیون بدمینتون از برنامه هایش برای چهار سال آینده گفت: به اعتقاد من مهمترین رکن موفقیت در بدمینتون سرمایه گذاری روی استعدادهای پایه است. در دوره جدید فدراسیون تمرکز ما بیشتر روی استعدادیابی خواهد بود و به طور حتم مربیان کارآمد را برای شناسایی استعدادهای درخشان این رشته به نقاط مختلف کشور اعزام خواهیم کرد تا بهترین بازیکنان را برای رده های سنی مختلف انتخاب کنند.

پوریا افزود: در دوره جدید فدراسیون به تیم های پایه هم اهمیت بیشتری می دهیم چون اگر تیم های پایه شرایط خوبی داشته باشند در آینده تیم ملی قدرتمندی خواهیم داشت و به موفقیت نزدیکتر خواهیم بود. توجه به پایه ها قطعا موجب تحول در این رشته خواهد شد.

وی تاکید کرد که برای مدال آوری در این رشته نیز هدفگذاری کرده است: هدف ما از این برنامه ها این است که به سکوهای آسیایی نزدیک شویم. باید با یک برنامه مستمر و دقیق بتوانیم در آینده ای نزدیک به مدال آوری در این رشته جذاب دست پیدا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز