مسابقات اسنوکر شش توپ آکادمی قطر

واحدی راهی فینال شد

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۹:۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۳۱۰۱۳
واحدی راهی فینال شد
سهیل واحدی نماینده شایسته ایران به فینال مسابقات اسنوکر شش توپ آکادمی قطر راه یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نخستین دوره رقابتهای اسنوکر شش توپ آکادمی قطر که از روز یکشنبه هفته جاری در دوحه آغاز شده است، امروز نیز ادامه یافت که طی آن سهیل واحدی به دیدار نهایی صعود کرد.

نمایندگان ایران در مرحله نیمه نهایی این مسابقات که ظهر امروز (سه شنبه) و به صورت همزمان برگزار شد به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.

در این مرحله سهیل واحدی نایب قهرمان اسبق جوانان جهان مقابل 'حمزه اکبر ' حریف مشهور پاکستانی خود صاحب برتری 6 بر 5 شد و به فینال بازی ها راه یافت.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی حسین وفایی قهرمان جوانان جهان در سال 2014 و قهرمان بزرگسالان جهان در سال 2011 در مسابقه ای بسیار نزدیک، با حساب 6 بر 5 مقابل حریف قدرتمند خود 'موه کین هو' از مالزی متوقف شد و در عین شایستگی از صعود به فینال بازماند.

وفایی با این نتیجه به همراه حمزه اکبر از پاکستانی به مقام سوم مشترک دست یافت.

امشب و در فینال این مسابقات، سهیل واحدی و نماینده مالزیایی در مقابل یکدیگر قرار می گیرند تا چهره قهرمان رقابت ها مشخص شود.

نخستین دوره مسابقات اسنوکر شش توپ آکادمی قطر از روز 26 مهرماه جاری و با حضور 32 بازیکن از 14 کشور آسیایی در دوحه آغاز شده است.

تیم ایران با 3 بازیکن در این مسابقات شرکت کرده که حاصل کار نمایندگان کشورمان تا کنون، یک فینالیست، یک عنوان سومی و صعود امیر سرخوش به جمع 8 نفر پایانی این رقابت ها بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز