تشریح برنامه‌های سازمان تربیت بدنی بسیج در هفته بسیج

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۹:۴۹:۲۰
کد خبر: ۲۳۸۷۱۷
مدیر روابط عمومی سازمان تربیت بدنی بسیج برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج را تشریح کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد حسن فوادیان مدیر روابط عمومی سازمان تربیت بدنی بسیج با تبریک هفته بسیج گفت: همان طور که حضرت امام خمینی (ره) فرموده‌اند بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمرى است که شکوفه‌هاى آن بوى بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق مى‌دهد. بسیجیان در طول مسیر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همواره نیروهای بی‌ادعای نظام بوده‌اند و پس از جنگ نیز با حضور در بخش‌هایی که خلاء احساس می‌شد، منشاء خدمات فراوانی بوده‌اند و هفته بسیج برای گرامیداشت مجاهدت‌های بسیجیان است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های سازمان تربیت بدنی بسیج برای گرامیداشت این هفته اظهار داشت: سازمان تربیت بدنی بسیج در راستای خدمت به بسیجیان در طول سال برنامه‌های مختلفی را تدارک می‌بیند و در هفته بسیج هم سازمان تدارک وی‍ژه‌ای دیده است.

مدیر روابط عمومی سازمان تربیت بدنی بسیج عنوان کرد: برنامه‌های سازمان تربیت بدنی بسیج از جمعه 30 آبان ماه آغاز می‌شود و در تاریخ 29 آبان ماه بسیجیان منتخب کشور به قله شاهان کوه اصفهان صعود می‌کنند، در تاریخ 29 و 30 آبان ماه مسابقات قهرمانی کشوری تکواندو، آمادگی جسمانی و پینگ پنگ به میزبانی سپاه استان قم برگزار می‌شود و روز جمعه دو برنامه خواهیم داشت و علاوه بر کوهپیمایی عمومی که در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود، لیگ‌های تیراندازی، تیر وکمان و دو و میدانی و کشتی بسیج هم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه 2 آذر هم افتتاح همزمان 1000 سالن ورزشی در سراسر کشور را خواهیم داشت که طی آن در مراسمی در تهران با حضور مقامات کشوری و لشگری این سالن‌ها افتتاح خواهد شد.

فوادیان تصریح کرد: آخرین برنامه سازمان تربیت بدنی بسیج در هفته بسیج هم برگزاری مسابقات قهرمان کشوری شنا و ورزش های زورخانه‌ای و پهلوانی است که چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود. در این مسابقات در رشته شنا 13 تیم از سراسر کشور در 10 ماده با هم رقابت می کنند و 15 تیم هم در ورزش‌های زورخانه‌ای در 3 ماده انفرادی ، تیمی و زورخانه‌ای با هم مسابقه می‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز