محمد بیداریان در گفتگو با برنا:

مجلس به فکر ورزش کشور است/ مصوبه یک درصد می‌تواند مشکلات را حل کند

۱۳۹۳/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۹:۳۶
کد خبر: ۲۴۲۹۶۸
مجلس به فکر ورزش کشور است/ مصوبه یک درصد می‌تواند مشکلات را حل کند
ملی‌پوش سابق تیم ملی شنا گفت: سهم یک درصدی می‌تواند بسیاری از مشکلات مالی تیم‌های ملی راحل کند.

محمد بیداریان ملی‌پوش سابق تیم ملی شنا اعتقاد دارد مصوبه یک درصد به سود ورزش کشور است.

بیداریان در گفتگو با با خبرنگار ورزشی برنا در این باره گفت: اگر چنین مصوبه ای در ورزش اجرایی شود می تواند بسیاری از مشکلات مالی تیم های ملی برای اعزام به مسابقات مطرح جهانی را به حداقل رساند.

ملی پوش سابق شنا افزود: مجلس با پیگیری جدی این مصوبه نشان می دهد که نسبت به ورزش بی تفاوت نیست و به فکر ورزش کشور است. مجلس تمام تلاش خود را می کند تا بتواند بستر توسعه و پیشرفت ورزش را در کشور فراهم سازد و از وزارت ورزش و جوانان حمایت کامل دارد و این قدم خوبی در راستای پیشرفت ورزش کشور است.

بیداریان افزود: من به شخصه معتقدم اگر این مصوبه به اجرا برسد، باید نظارت کامل به مدیریت این مبالغ وجود داشته باشد تا بطور واضح مشخص شود که این مبالغ در کجا صرف شود و به کجا تعلق بگیرد. البته امیدوارم شاهد آن نباشیم که این پول تنها صرف فدراسیون یا رشته خاصی شود.

او گفت: هرچند که اکنون برای المپیک 2016 ریو کمی دیر به نظر می رسد اما می توانیم در نظر بگیریم که اگر چنین بودجه ای به ورزش اختصاص پیدا کند می تواند بسیاری از مشکلات بودجه ای تیم های ملی برای اعزام به مسابقات را به حداقل برساند.

ملی پوش سابق تیم شنای کشورمان در آخر گفت: به امید اینکه با انجام چنین تدابیری همواره پرچم ایران در عرصه ورزش به اهتزاز در آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز