امیر میر صادقی:

استمرار مسابقات جام فجر تنیس روی میز دلیل اصلی استقبال کشورهای خارجی بوده است

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۸:۳۹
کد خبر: ۲۵۵۳۰۹
امیر میر صادفی رئیس و دبیر اسبق فدراسیون تنیس روی میز در حاشیه برگزاری مسابقات جام فجر، دلیل اصلی استقبال از این مسابقات را استمرار آن دانست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، صادقی درخصوص مسابقات بین المللی جام گقت: تداوم و استمرار این مسابقات در چند سال اخیر یکی از دلایل استقبال و افزایش تیم های شرکت کننده در این دوره از بازی ها بوده است. به نظر من این نکته خوبی است که زمینه ساز حضور هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان در این میدان می شود و آنان باید به بهترین نحو از این فرصت استفاده نمایند.

وی هرچند معتقد است که در دعوت از تیم ها و بازیکنان شرکت کننده باید تاکید زیادی روی رنکینگ آنان شود، اما برگزاری همه ساله این مسابقات با این حجم از تیم ها و نفرات شرکت کننده با وجود مشکلات اقتصادی شهامت می خواست.

امیر میرصادقی از جمله پیش کسوتان ارزشمند بود که همه روزه با حضور در آکادمی بین المللی تنیس روی میز از نزدیک بازی ها را نظاره گر بود و در موارد مختلف تجربیات با ارزش خود را به بازیکنان نوجوان جوان ایران منتقل می کرد.

وی در پایان عنوان داشت، تنیس روی میز نیازمند کارهای پژوهشی بیشتری است و با راه اندازی آکادمی های تخصصی، می شود در این رشته ها شاهد موفقیت بیشتر بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز