با حضور ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش کشور

برگزاری نشست انقلاب، ورزش و رویکردهای آن در کاخ سعدآباد

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۴:۳۹
کد خبر: ۲۶۰۶۰۶
برگزاری نشست انقلاب، ورزش و رویکردهای آن در کاخ سعدآباد
این نشست با حضور ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش کشور در کاخ موزه سعد آباد برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نشست انقلاب ورزش و رویکردهای آن صبح امروز در کاخ موزه سعد آباد با حضور جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش و رسانه برگزار شد. افرادی مثل علی کاوه پیشکسوت عکاسی ورزشی، محمد مایلی کهن پیشکسوت فوتبال از پیشکسوتان حاضر در این مراسم بودند.

مراسم با قرائت قرآن و سرود ملی کشورمان آغاز شد. در آغاز مراسم، منصورزاده مدیر مجموعه سعدآباد سخنرانی کرد و درباره ورزش و دستاوردهای آن در عرصه انقلاب صحبت نمود.

در حاشیه مراسم، خبرنگار برنا با برخی از حاضرین درباره خاطرات آنها از روزهای انقلاب گفتگوی کوتاهی انجام داد.

محمد مایلی کهن پیشکسوت فوتبال اظهار کرد: روزی که امام جمله معروف خود درباره ورزشکاران را بیان کردند، نزد ایشان بودم و در نزدیکی ایشان نشسته بودم. در آن لحظه آنقدر مجذوب چهره نورانی ایشان شدم که متوجه صحبت های ایشان نشدم. امام در خانه کوچک و محقری زندگی می کردند که برایم چنین امری عجیب بود. چرا که سبک و سیاق زندگی رهبری که دنیا را تکان داده باید بهتر از این ها باشد. امیدوارم در آینده از قهرمانان و پهلوانان ایران زمین بیشتر حمایت شود تا آنها بتوانند افتخارات بزرگ خود را تکرار کنند و آنها را تداوم بخشند.

مسعود اسماعیل پور بیان کرد: اولین مدال طلای ایران پس از انقلاب را مرحوم علیرضا سلیمانی پهلوان کشتی کشور کسب کرد. او در آن مسابقات بالاتر از کشورهای روسیه و آمریکا قهرمان جهان شد.

جمله ای که از امام در زمان انقلاب به یاد دارم درباره پیمان نصیری وزنه بردار پرافتخار ایران است که گفتند: چگونه با این جثه کوچکت چنین وزنه هایی را بالای سر می بری؟
او درباره مسابقات جهانی سال گذشته که در سال گذشته در آمریکا برگزار شد گفت: اینکه سرود ملی کشورتان در کشوری دیگر پخش شود و عده ای به احترام آن بایستند حس خیلی خوبی دارد. امیدوارم این حس را بتوانیم همیشه تجربه کنیم تا همه دنیا از افتخارات ما صحبت کنند.

بهادر مولایی ملی پوش وزنه برداری گفت: با توجه به سنم نمی توانم خاطره ای از آن روز ها بیان کنم اما در رسانه ها تصاویر آن دوره را دیده ام. خوشحالم از اینکه در ورزشی فعالیت می کنم که همیشه در حال افتخار آفرینی بوده و پرچم کشور را بالا نگه داشته است.

آرمان زنگنه پدیده نو ظهور بسکتبال کشور که دو روز قبل با تیم مهرام قهرمان ایران شد در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: خیلی کوچک هستم که بخواهم در مورد انقلاب صحبتی داشته باشم. در هر ورزشی برد و باخت وجود دارد ولی به نظر من قهرمانان واقعی این مرز و بوم شهدا هستند که خون خود را در راه حفظ میهن اهدا کردند. بسکتبال اولین ورزش تیمی بود که به المپیک رفت. امیدوارم این روند ادامه دار باشد و همیشه برای میهن خود افتخار آفرینی کنیم.

پژمان دیوسالار جوان آینده دار قایقرانی گفت: از اتفاق آن روزها چیزی ندیده ام اما بارها در نزدیکی دهه فجر صحنه هایی از آن دوران را دیده ام . ورزشی که در آن حضور دارم در ایران نوپاست و باید اهمیت زیادی به آن داده شود چرا که با پتانسیل هایی که این ورزش دارد حتما موفقیت های بزرگی را کسب خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز