مسابقات آزاد اهداف پروازی آقایان

حافظی به هدف طلا زد

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۶:۲۳
کد خبر: ۲۶۹۴۱۳
حافظی به هدف طلا زد
آخرین روز از نوبت اول مسابقات آزاد اهداف پروازی در رشته تراپ آقایان، امروز با برگزاری فینال این رشته به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آخرین روز از نوبت اول مسابقات آزاد اهداف پروازی در رشته تراپ آقایان،  با برگزاری فینال این رشته به پایان رسید.این رقابتها در رشته تراپ آقایان در دو روز و در ۵ راند برگزار می شود و در هر راند به ۲۵ هدف شلیک می کند که ۶ نفر برتر از مجموع امتیاز کسب شده براساس حداکثر امتیاز ۱۲۵ وارد فینال می شود.

ورزشکاران در فینال به ۱۵ هدف به صورت تک تیر شلیک می کنند و پس از آن چهار نفر برتر به ترتیب وارد مرحله مسابقهمدال برنز (نفر سوم و چهارم) و مسابقه مدال طلا (نفر اول و دوم) می شوند. 

مسابقه مدال طلا و برنز در یک راند ۱۵ هدفی برگزار می شود و ورزشکارراه یافته به مرحله نهائی (چهار نفر برتر) جمعا با فینال به ۱۵۵ هدف شلیک می کنند.

در مرحله مقدماتی ۶ ورزشکار برتر محمد حسین پرورش نیا (با امتیاز۱۱۳)، سعید ترسلی (با امتیاز ۱۱۲)، بابک یگانه (با امتیاز ۱۰۳)، علی حافظی (با امتیاز ۱۰۰)، علی قادریان (با امتیاز ۹۹) ، امیر حسین آقازاده (با امتیاز ۹۹) به ترتیب امتیاز راهی فینال مقدماتی شدند، که پس از رقابتی سنگین علی قادریان و سعید ترسلی (نفرات پنجم و ششم) حذف شدند و بابک یگانه و امیرحسین آقازاده برای کسب مدال برنز و علی حافظی و محمد حسین پرورش نیا یک رقابت نفس گیر برای مدا طلا به رقابت پرداختند که در نهایت علی حافظی از تهران پس از مسابقه فینال حریف خود را پشت سر گذاشت و مدال طلای مسابقات را از آن خود کرد. و محمدحسین پرورش نیا از اصفهان و بابک یگانه ازتهران به ترتیب مدال نقره و برنز را برگردنآویختند.



نوبت اول مسابقات اهداف پروازی از ۱۸لغایت ۲۲اسفند ماه به مدت ۵روز به صورت آزادو در رشته، تراپ، تراپ دوتایی و اسکیت در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزارمی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز