پیام تبریک علی‌آبادی و افشارزاده برای کسب دومین سهمیه المپیک

کسب دو سهمیه المپیک نشان‌دهنده جهش ورزش تیراندازی است

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۰۳:۰۰
کد خبر: ۳۴۳۵۵
کسب دو سهمیه المپیک نشان‌دهنده جهش ورزش تیراندازی است
رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران در پیام‌های جداگانه‌ای کسب دومین سهمیه المپیک 2012 لندن را به جامعه تیراندازی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در متن پیام تبریک محمد علی‌آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک آمده است: همزمان با آغاز سال نو خبر کسب سهمیه المپیک رشته تیراندازی از سوی بانوی تیرانداز کشورمان در رقابت‌های جهانی استرالیا نشان از همت بالای ورزشکاران ما در به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس ایران عزیز در عرصه بین‌المللی دارد.

وی کسب مدال و سهمیه المپیک لندن از سوی تیرانداز تیم ملی بانوان کشورمان در رقابت‌های جهانی را به دولت، مسوولان فدراسیون تیراندازی، جامعه ورزش کشور و ملت بزرگ ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که در سال "جهاد اقتصادی" از سوی دیگر رشته‌های ورزشی کشورمان نیز شاهد کسب سهمیه المپیک 2012 لندن باشیم.

محمد علی‌آبادی همچنین گفت: بانوان تیرانداز کشورمان بارها و بارها نشان داده‌اند که می‌توانند پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورند. وی خاطرنشان ساخت که تیراندازی روزهای روشنی را در پیش‌رو دارد.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: بی‌شک تیراندازی رشد چشمگیری داشته و کسب دو سهمیه بازی‌های المپیک 2012 لندن نشان‌دهنده جهش ورزش تیراندازی در ایران و زحمات مسئولان فدراسیون تیراندازی است.

علی‌آبادی در پایان گفته است: بدون تردید این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد مگر در سایه همدلی و تلاش‌های شبانه‌روزی مسوولان فدراسیون، زحمات کادر فنی و ورزشکاران عزیز که ‌امید می‌رود تا در آینده همچنان شاهد این موفقیت‌های بزرگ برای ایران عزیز در میادین بین‌المللی باشیم.

همچنین بهرام افشار‌زاده دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز ضمن تبریک کسب سهمیه المپیک و مدال نقره جهانی از سوی الهه احمدی در رقابت‌های جهانی استرالیا به مسوولان سازمان تربیت‌بدنی و ملت بزرگ ایران گفت: بدون تردید این موفقیت‌ها بدست نمی‌آمد مگر در سایه الطاف الهی و حمایت‌های بی‌دریغ مسوولان از مجموعه ورزش و تلاش‌های مسوولان فدراسیون تیراندازی و کادرفنی و تیراندازان، که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: بار دیگرخداوند منان را شاکرم که در‌ آغاز سال نو ملت بزرگ ایران شاهد موفقیت‌های ورزشکاران کشورمان در رشته‌های مختلف در جهان بودند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان ضمن تبریک مجدد و قدردانی از زحمات مسوولان فدراسیون تیراندازی ابراز امیدواری کرد تا با همت و تلاش خود حضور شایسته‌ای در دیگر مسابقات کسب سهمیه المپیک و رویدادهای بین‌المللی سال جدید داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز