رییس کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس در گفت‌وگو با برنا

خبرهای محرمانه مجلس را به اطلاع علی آبادی می رساندند

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۳:۰۰
کد خبر: ۴۰۵۵
خبرهای محرمانه مجلس را به اطلاع علی آبادی می رساندند
رییس کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس گفت: متاسفانه برخی از دوستان اخبار جلسات محرمانه کمیته تحقیق و تفحص مجلس را به اطلاع علی آبادی می رسانند که ما متوجه این موضوع شده ایم و آن را بررسی خواهیم کرد.

سید جلال یحیی زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا در خصوص آخرین وضعیت پرونده وزارت ورزش اظهار داشت: مجلس منتظر نظر شورای نگهبان است تا تکلیف این وزارت خانه مشخص شود. تشکیل وزارت خانه ورزش و جوانان به تصویب مجلس رسیده و در صورت تایید مراجع بالاتر این وزارت خانه تاسیس خواهد شد.
 
طی روزهای گذشته اهالی ورزش اعتراض خود را به تشکیل این وزارت خانه نشان داده اند، آیا با این تفاسیر کماکان نمایندگان مجلس اعتقاد دارند تشکیل این وزارت خانه به نفع ورزش است؟
نماینده مردم تفت و میبد در پاسخ به این پرسش می گوید: تاسیس وزارت ورزش جای نگرانی ندارد و در این میان باید نگران سرنوشت سازمان ملی جوانان بود. برخلاف مطالبی که در جامعه ورزش منعکس شده بنده با ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان مخالف بودم و اعتقاد داشتم اگر قرار بر تاسیس وزارت خانه است، باید تنها وزارت ورزش تاسیس شود و نیازی به ادغام سازمان ملی جوانان نیست.

اما از سوی دیگر علی سعیدلو نیز در مخالفت با تاسیس وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده یکی از نمایندگان مجلس به او گفته تشکیل وزارت خانه ورزش یک تصمیم سیاسی بوده است، آیا یحیی زاده این موضوع را قبول دارد؟!
 
وی در این خصوص اظهار داشت: مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس در صحن علنی اعلام کرد آنچه که موجب شد سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان با یکدیگر ادغام شوند یک تصمیم سیاسی بوده است.

سرانجام پرونده تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تربیت بدنی به کجا انجامید؟!
 
رییس کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس در پاسخ به این پرسش نیز می گوید: منتظر پاسخ علی آبادی به 69 پرسش مطرح شده از سوی نمایندگان مجلس هستیم. متاسفانه برخی از دوستان اخبار جلسات محرمانه کمیته تحقیق و تفحص مجلس را به اطلاع علی آبادی می رسانند که ما متوجه این موضوع شده ایم و آن را بررسی نیز خواهیم کرد. علی آبادی پیش از این نیز در مجلس حضور یافت اما توضیحاتش قانع کننده نبود. امیدواریم او بتواند پاسخ 69 سوال مطرح شده را بدهد.

یحیی زاده در پایان خاطرنشان کرد : قرار بود نتایج کار این کمیته روز گذشته نهایی شود اما با توجه به ترافیک کاری مجلس این موضوع به دو هفته آینده موکول شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز